Știri
Îmi place

AirAsia X confirmă că prima lor destinație europeană va fi Londra, nu Barcelona și Istanbul

22 august 2016
9884 Vizualizări
0 Comentarii
citire în 3 minute
AirAsia X confirmă că prima lor destinație europeană va fi Londra, nu Barcelona și Istanbul

AirAsia X, cel ai mare operator low-cost de zboruri lung-curier din Asia a confirmat că prima destinație pe care o vor opera din nou în Europa va fi Londra, începând cu anul 2018. Cu aproximativ două săptămâni în urmă scriam despre posibile zboruri ale AirAsia X către Europa după pe siteul operatorului au apărut zboruri către Barcelona cu un stop intermdiar la Istanbul din Kuala Lumpur, însă operatorul a confirmat că zborurile respective erau încărcate în sistemul de rezervări doar pentru a-l testa, aici regăsiți mai multe detalii despre subiect.

Tot în urmă cu câteva zile, operatorul low-cost Scoot, divizie a Singapore Airlines, a confirmat că din 2017 vor opera 4 zboruri zilnice de la Singapore la Atena, detalii despre acest subiect regăsiți aici.

Ben Ismail, CEO al AirAsia X, așteaptă livrarea primelor aeronave Airbus A330-900neo în anul 2018, iar pe urmă va anunța detaliile zborurilor către Europa, însă a confirmat pentru ArlineRatings.com faptul că Londra va fi prima destinație. Singurul detaliu care mai trebuie pus la punct, conform oficialului, este aeroportul pe care se vor opera zborurile: „For us, it’s all about the airport deal,” a afirmat Ismail.
„If we can find a very attractive airport deal with good takeoff and landing slots, we’ll go for that. We’re confident we can stimulate any airport that we go into so (in London) it may be Stansted, it may be Gatwick or, if I’m the luckiest person in the world, Heathrow would be great”, Ben Ismail.

Citește și  CEO-ul Ryanair anunță alte 20 de rute noi care vor fi operate din Frankfurt (FRA)

Ismail declară că fondatorul și CEO al Grupului AirAsia, Tony Fernandes, „has done very well in the past trying to find routes that are very sexy where everyone dreams to go”.
„Last time, Paris was filling up, London was filling up – they were the two places people wanted to go, the only issue in the past was the cost of operations was very high. Even though the yields (average fares) and the loads were very good, it was still not enough to break even. With the new aircraft, I’m quite confident we can make some sort of money.”

Alte destinații din Europa alese de opertorul asiatic ar putea fi Roma și Frankfurt, conform CEO-ului Ben Ismail, însă detalii concrete despre aceste planuri nu se cunosc.

Gabriel Bobon

Fondator al siteului BoardingPass.ro; Pasionat de internet, călătorii, aviația comercială, fotografie, fan Apple. A zburat cu cele mai mari avioane comerciale, Airbus A380 (Lufthansa), Boeing 747-8I (Lufthansa), Boeing 777 (Air France și Emirates), Boeing 787 (LATAM, Air France și LOT), Boeing 767 (Delta) și Airbus A350-900 (Finnair). Îi poți urmări istoricul zborurilor pe JetItUP.com.

642 postări
44 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *