AirAsia X, cel ai mare operator low-cost de zboruri lung-curier din Asia a confirmat că prima destinație pe care o vor opera din nou în Europa va fi Londra, începând cu anul 2018. Cu aproximativ două săptămâni în urmă scriam despre posibile zboruri ale AirAsia X către Europa după pe siteul operatorului au apărut zboruri către Barcelona cu un stop intermdiar la Istanbul din Kuala Lumpur, însă operatorul a confirmat că zborurile respective erau încărcate în sistemul de rezervări doar pentru a-l testa, aici regăsiți mai multe detalii despre subiect.
Tot în urmă cu câteva zile, operatorul low-cost Scoot, divizie a Singapore Airlines, a confirmat că din 2017 vor opera 4 zboruri zilnice de la Singapore la Atena, detalii despre acest subiect regăsiți aici.
Ben Ismail, CEO al AirAsia X, așteaptă livrarea primelor aeronave Airbus A330-900neo în anul 2018, iar pe urmă va anunța detaliile zborurilor către Europa, însă a confirmat pentru ArlineRatings.com faptul că Londra va fi prima destinație. Singurul detaliu care mai trebuie pus la punct, conform oficialului, este aeroportul pe care se vor opera zborurile: „For us, it’s all about the airport deal,” a afirmat Ismail.
„If we can find a very attractive airport deal with good takeoff and landing slots, we’ll go for that. We’re confident we can stimulate any airport that we go into so (in London) it may be Stansted, it may be Gatwick or, if I’m the luckiest person in the world, Heathrow would be great”, Ben Ismail.
Ismail declară că fondatorul și CEO al Grupului AirAsia, Tony Fernandes, „has done very well in the past trying to find routes that are very sexy where everyone dreams to go”.
„Last time, Paris was filling up, London was filling up – they were the two places people wanted to go, the only issue in the past was the cost of operations was very high. Even though the yields (average fares) and the loads were very good, it was still not enough to break even. With the new aircraft, I’m quite confident we can make some sort of money.”
Alte destinații din Europa alese de opertorul asiatic ar putea fi Roma și Frankfurt, conform CEO-ului Ben Ismail, însă detalii concrete despre aceste planuri nu se cunosc.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.