Apple cumpără zilnic 50 de bilete business class pe zborurile United dintre San Francisco și Shanghai

Probabil cei mai mulți dintre voi sunteți conștienți de faptul că o mare parte din venitul operatorilor aerieni este realizat cu ajutorul contractelor corporate, în special cu companii ai căror angajați călătoresc foarte mult pe rute internaționale în cabinele premium.

Companiile aeriene vând bilete în clasa economy pe zborurile transatlantice în jurul sumei de 500 de euro doar pentru a ajuta la acoperirea costurilor, însă foarte puțini oameni cheltuiesc câteva mii de euro pe bilete în clasa business sau first, ceea ce face ca rutele să fie profitabile.

În aceste condiții, contractele corporate au un mare impact în ceea ce privește venitul operatorilor aerieni. În unele cazuri, companiile plătesc pentru un anumit număr de locuri în clasa business pe zbor în fiecare zi, indiferent dacă le utilizează sau nu.

Un utilizator Twitter a distribuit o fotografie cu două bannere care conțin date fascinante despre clienții Corporate ai United. Acestea fac referire la o mică parte din contractele lor corporate, aparent cu focus pe hubul lor din San Francisco.

Foto: @LAFlyr

Deși nu este surprinzător, se confirmă faptul că Apple este cel mai mare client global al United. Contractul producătoruli american reprezintă 150 milioane USD din veniturile anuale ale United.

Cea mai importantă rută United pentru Apple este cea dintre San Francisco și Shanghai. Suma alocată zborurilor dintre cele două metropole este de 35 de milioane de dolari din totalul de 150. Conform datelor, Apple cumpără 50 de locuri în clasa business pe această rută operată de United zilnic între San Francisco și Shanghai. Totalul anual ar fi de 18250 de locuri. United operează două zboruri pe zi pe această rută cu aeronave Boeing 787 Dreamliner oferind un total de 84 de scaune în clasa business.

Top 10 destinații United importante pentru Apple cu plecare din SFO:
1. Shanghai
2. Hong Kong
3. Taipei
4. London
5. Seoul
6. Singapore
7. Munich
8. Tokyo
9. Beijing
10. Tel Aviv

Pe lângă Apple, companiile Facebook, Roche și Google cheltuiesc peste 34 milioane de dolari anual pe contracte cu United.

Deloitte, McKinsey & Company, Cisco, Applied Materials, PwC și Oracle au contracte cu United a căror valoare se situează între 12 și 17 milioane de dolari pe an.

Abonează-te la BoardingPass Plus
Abonamentul BoardingPass Plus îți oferă acum acces la versiunea fără reclame a site-ului nostru și acces la articolele care conțin informații obținute în exclusivitate de BoardingPass.

Deții deja un abonament BoardingPass Plus?

⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.



Urmărește BoardingPass.ro și pe Google News



Total
0
distribuiri
2 comentarii
  1. Cred că mai degrabă Apple își cumpără dreptul de a rezerva până la 50 de bilete business class pe ruta menționată, fiindu-mi greu sa cred că United zboară cu ele goale daca nimeni de la gigantul IT nu are nevoie in ziua respectiva.

    1. Nu se precizează însă pentru angajații marilor corporații din industria tech din SUA un trip până în China sau alte țări din Asia pentru un meeting nu e neobișnuit. Cu toate acestea dacă facem un mic calcul vedem că Apple ar plăti ”doar” aproximativ 2.5k dolari pentru un bilet one-way în business class, ceea ce este super ieftin 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articolul anterior

26% reducere pentru biletele Air Moldova cu ocazia aniversării a 26 de ani de operațiuni

Articolul următor

Zborul Turkish Airlines JFK – Istanbul a aterizat de urgență la București (foto+video)

Articole similare

Abonează-te la BoardingPass Plus pentru:

  • ai acces la articolele și analizele publicate în exclusivitate pe site;
  • poți accesa un număr nelimitat de articole publicate pe site;
  • ai acces la profilurile complete ale companiilor aeriene din România;
  • ai acces la versiunea fără reclame a site-ului nostru;
  • vei fi printre primii care află cele mai importante știri din industrie.
Abonează-te acum nou
Profilul complet al acestei companii aeriene va fi disponibil în curând.

Abonament BoardingPass Plus

Dacă ești deja abonat la BoardingPass Plus, te rugăm să te conectezi pe site folosind numele de utilizator și parola contului tău.

În cazul în care nu ești abonat dar dorești să o faci, poți să te abonezi acum la BoardingPass Plus rapid și simplu.

De ce să cumperi un abonament BoardingPass Plus? Află aici.

Abonează-te la buletinul informativ Din aviație

Abonează-te gratuit la buletinul nostru informativ și îți trimitem în fiecare dimineață de vineri pe e-mail cele mai noi și importante știri din industria aviatică locală și globală.

Abonament BoardingPass Plus

Dacă ești deja abonat la BoardingPass Plus, te rugăm să te conectezi pe site folosind numele de utilizator și parola contului tău.

În cazul în care nu ești abonat dar dorești să o faci, poți să te abonezi acum la BoardingPass Plus rapid și simplu.

De ce să cumperi un abonament BoardingPass Plus? Află aici.

Abonează-te la buletinul informativ Din aviație

Abonează-te gratuit la buletinul nostru informativ și îți trimitem în fiecare dimineață de vineri pe e-mail cele mai noi și importante știri din industria aviatică locală și globală.

Total
0
Share