Compania aeriană Azore Airlines care este deținuntă în întregime de Sociedade Açoreana de Transportes Aéreos (SATA) își modernizează flota de curse scurte și transatlantice cu aeronave din familia A321neo (new engine option), iar începand cu 2019 cu avioane destinate zborurilor lung-curier, Airbus A321LR (Long Range). Decizia de moderninzare vine în urma unei strategii de expansiune a noilor rute transatlantice.
Azore Airlines este client Airbus încă din 1999, operând aeronave A310, A320 și A330 în Europa, Canada și America de Nord.
“Misiunea noastră este de a aduce populația din Azore către lume și lumea în Azore, și suntem fericiți să investim în modelul A321neo pentru realizarea acestui lucru”, a comunicat Paulo Menezes, CEO al grupului SATA.
“Comfortul pentru pasageri, perfomanța, autonomia superioară și eficiența din punctul de vederele al consumului de combustibil al lui A321LR se potrivește cu nevoile noastre regionale cât și cele pentru cursele lungi.
Avem o viziune să devenim o companie mai puternică și mai competitivă într-o lume globală solicitantă și, de asemenea, de a fi capabili să construim o companie aeriană de excelență, care poate să-și lase urma în lumea aviației comerciale internaționale și, treptat, să cucerim într-un mod consistent cota de piață și vizibilitate pentru marcă,” a mai adăugat oficialul Paulo Menezes.
“Suntem foarte încântați de această comanda prin care se confirmă că A321LR este o alegere bună ca aeronavă cu un singur culoar unic pentru rutele transatlantice și regionale”, a declarat John Leahy, Chief Operating Officer al Airbus. “Nici o altă aeronavă cu un singur culoar nu se poate apropria de performanța, productivitatea și eficiența de combustibil al modelului A321LR, iar datorită fuselajului mai larg, pasagerii se vor bucura de cea mai confortabilă experiență de zbor.”
A321LR (Long Range), cel mai recent membru din famila lider de piață, A320neo, va fi capabil să zboare pe distanțe lungi de până la 7400 km. A321LR va oferi o flexibilitate suplimentară, deoarece va avea cea mai mare autonomie din toate avioanele de linie care sunt dotate cu un singur culoar, făcându-l ideal pentru rutele transatlantice și pentru a permite companiilor aeriene să acceseze noile piețe pe distanțe lungi, care nu au fost accesibile anterior cu aeronavele curente care au un singur culoar. Primele livrări ale modelului Airbus A321LR vor începe în anul 2019.
Familia A320neo încorporează cele mai noi tehnologii, inclusiv motoare noi si Sharklet, dispozitive amplasate la vârful aripilor, care, împreună, oferă mai mult de 15 la suta în economii de combustibil, alături de alte inovații de cabină. Cu aproape 4.800 comenzi primite de la 87 de clienți, de la lansarea sa în 2010, modelul A320neo a deține o cotă de 60% din piața aeronavelor dedicate zborurilor scurt și mediu-curier.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.