Știri
Îmi place

Grupul Air France – KLM oferă primele detalii ale diviziei low-cost la care lucrează

7 noiembrie 2016
6730 Vizualizări
0 Comentarii
citire în 4 minute
Grupul Air France – KLM oferă primele detalii ale diviziei low-cost la care lucrează

Grupul Air France – KLM a anunțat oficial planurile de a fonda o nouă companie low-cost care va opera alături de cei doi operatori de linie, ca răspuns a presiunii făcută de operatorii din Orientul Mijlociu.

Noua subsidiară poartă un nume intern „Boost” și se va focusa pe „piețele ultra-competitive„, țintind să „deschidă noi rute, redeschidă rute închise din cauza profitabilității reduse și să mențină rutele amenințate„.

Grupul afirmă că noua companie va fi „competitivă și inovativă„, și va crește la hubul de pe aeroportul Charles de Gaulle din Paris , ca răspuns „la companiile aeriene din Golf care se dezvoltă la costuri reduse pe piețe unde Air France – KLM își dorească să crească„.

Scopul va fi de a recâștiga cota de piață cu „o ofertă simplă, modernă și inovatoare, a cărui poziționare nu va fi low-cost„.

Citește și  Ryanair deschide o bază la Frankfurt Main (FRA) și anunță zboruri către Spania și Portugalia

Air France – KLM spune că noua subsidiară va „oferi clienților să destinații de afaceri și de agrement, cu standarde comparabile cu cele ale Air France în ceea ce privește calitatea produselor și profesionalismul echipajelor„.

Alte detalii oferite de Air France – KLM despre proiectul „Boost„:
– noua companie va servi, de asemenea, ca un laborator pentru capacitatea de inovare a grupului în ceea ce privește produsele, digitale și tehnologie, catering, design de cabină, serviciile și experiența clientului, precum și metode de lucru;
– acesta va număra zece aeronave pentru zboruri lung-curier, până în 2020, cu circa 30 la suta din operațiuni axate pe rutele nou create;
-noua subsidiară va funcționa cu piloți ai Air France pe bază de voluntariat în condiții de muncă adaptate la poziționarea sa competitivă;
– pentru echipajele de cabină, o cale de cariera independent va fi creat pentru a permite această nouă companie să fie operat la nivelul costurilor de piață
– operațiile de la sol, efectuate de Air France, vor fi optimizate, beneficiind la maximum de digitalizăre;
– cadrul de muncă pentru această nouă companie va fi negociat cu sindicatele în săptămânile următoare.

Citește și  Noul aeroport Daxing din Beijing va fi alocat operatorilor din alianța SkyTeam

Toate aceste planuri au fost anunțate de CEO-ul grupului Air France – KLM, Jean-Marc Janaillac, ca parte a proiectului numit Trust Together.

Odată cu noutățile despre noua subsidiară, mai aflăm că Air France și Hop! Air France vor avea noi uniforme în 2018-2019, iar grupul dorește să obțină venituri de peste 28 miliarde de EURO până în 2020 și să transporte peste 100 milioane de pasageri. Flota până 2020 va număra 435 de aeronave, excluzând flota regională.

Ți-a plăcut acest articol? Arată-le și prietenilor tăi, sharing is caring!

Gabriel Bobon

Fondator al siteului BoardingPass.ro; Pasionat de internet, călătorii, aviația comercială, fotografie, fan Apple. A zburat cu cele mai mari avioane comerciale, Airbus A380 (Lufthansa), Boeing 747-8I (Lufthansa), Boeing 777 (Air France și Emirates), Boeing 787 (LATAM, Air France și LOT), Boeing 767 (Delta) și Airbus A350-900 (Finnair). Îi poți urmări istoricul zborurilor pe JetItUP.com.

592 postări
38 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Inline
Pentru a fi la curent cu toate noutățile, dă LIKE paginii noastre de Facebook și vei vedea rapid fiecare știre pe care o vom publica.
Inline
Pentru a fi la curent cu toate noutățile, dă LIKE paginii noastre de Facebook și vei vedea rapid fiecare știre pe care o vom publica.