Grupul Air France – KLM a anunțat oficial planurile de a fonda o nouă companie low-cost care va opera alături de cei doi operatori de linie, ca răspuns a presiunii făcută de operatorii din Orientul Mijlociu.
Noua subsidiară poartă un nume intern „Boost” și se va focusa pe „piețele ultra-competitive„, țintind să „deschidă noi rute, redeschidă rute închise din cauza profitabilității reduse și să mențină rutele amenințate„.
Grupul afirmă că noua companie va fi „competitivă și inovativă„, și va crește la hubul de pe aeroportul Charles de Gaulle din Paris, ca răspuns „la companiile aeriene din Golf care se dezvoltă la costuri reduse pe piețe unde Air France – KLM își dorească să crească„.
Scopul va fi de a recâștiga cota de piață cu „o ofertă simplă, modernă și inovatoare, a cărui poziționare nu va fi low-cost„.
Air France – KLM spune că noua subsidiară va „oferi clienților să destinații de afaceri și de agrement, cu standarde comparabile cu cele ale Air France în ceea ce privește calitatea produselor și profesionalismul echipajelor„.
Alte detalii oferite de Air France – KLM despre proiectul „Boost„:
– noua companie va servi, de asemenea, ca un laborator pentru capacitatea de inovare a grupului în ceea ce privește produsele, digitale și tehnologie, catering, design de cabină, serviciile și experiența clientului, precum și metode de lucru;
– acesta va număra zece aeronave pentru zboruri lung-curier, până în 2020, cu circa 30 la suta din operațiuni axate pe rutele nou create;
-noua subsidiară va funcționa cu piloți ai Air France pe bază de voluntariat în condiții de muncă adaptate la poziționarea sa competitivă;
– pentru echipajele de cabină, o cale de cariera independent va fi creat pentru a permite această nouă companie să fie operat la nivelul costurilor de piață
– operațiile de la sol, efectuate de Air France, vor fi optimizate, beneficiind la maximum de digitalizăre;
– cadrul de muncă pentru această nouă companie va fi negociat cu sindicatele în săptămânile următoare.
Toate aceste planuri au fost anunțate de CEO-ul grupului Air France – KLM, Jean-Marc Janaillac, ca parte a proiectului numit Trust Together.
Odată cu noutățile despre noua subsidiară, mai aflăm că Air France și Hop! Air France vor avea noi uniforme în 2018-2019, iar grupul dorește să obțină venituri de peste 28 miliarde de EURO până în 2020 și să transporte peste 100 milioane de pasageri. Flota până 2020 va număra 435 de aeronave, excluzând flota regională.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.