BoardingPass.ro is for sale! Contact us

Îmbarcarea zborului și distanțarea socială în timpul pandemiei

Foto. BoardingPass.ro

Îmbarcarea a devenit un soi de povară atât pentru companiile aeriene cât și pentru pasageri. Nu de puține ori poarta de îmbarcare se schimbă, pasagerii se îmbulzesc când aud anunțul de deschidere a porților de îmbarcare, etc.

Companiile aeriene cheltuiesc anual milioane de euro pentru studii privind procesul de îmbarcare și modul în care avioanele pot părăsi cât mai repede, în urma îmbarcării, zona porților. În aviație, se aplică poate cel mai bine principiul: timpul înseamnă bani.

Anul 2020 va aduce, categoric, schimbări în acestă privință. COVID-19 este în momentul de față cel mai negru coșmar al aviației din toate timpurile, dar după această pandemie câteva efecte pozitive pot să apară.

Oamenii au învățat atât la propriu cât și la figurat ce înseamnă distanțarea socială, iar acest lucru, dacă se va păstra ca un obicei, va avea efecte bune pe termen lung nu doar în domeniul aviatic.

În primul rând, pasagerii vor păstra o limita decentă între ei atunci când se vor pregăti pentru îmbarcare. Vor acorda mai multă atenție anunțurilor privind îmbarcarea.

Deja la Emirates s-au implementat câteva reguli noi, au apărut ecranele de protecție între agentul care emite cartea de îmbarcare la ghișeul de check-in și pasager, au fost înlăturate de la bordul avioanelor revistele pe care compania o oferă pasagerilor fiind păstrate doar pliantele cu măsurile de siguranță, la fel și meniurile oferite la bord vin sigilate.

Primii pași de schimbare i-a făcut deja Delta. Pentru a limita răspândirea virusului, americanii de la Delta au testat un nou mod de îmbarcare. Compania americană investește cel mai mult timp și efort pentru a îmbunătăți acest proces.

Îmbarcarea pasagerilor dinspre spatele avionului spre partea din față are rolul de-a evita aglomerarea culoarului. Delta a ales să facă acest lucru. Bineînțeles, aceste noi măsuri vor atrage și nemulțumirea unora dintre pasageri, mai ales acei călători frecvenți care beneficiau de îmbarcare prioritară.

Educația pasagerilor, în ceea ce privește îmbarcarea, va deveni prioritatea companiilor în viitorul apropiat. Voci din aviație menționau chiar renunțarea la ocuparea locului din mijloc, pentru a crea un spațiu de protecție între pasageri.

Puțin probabil ca această măsură să devină realitate, mai ales în cazul companiilor low-cost care maximizează numărul de locuri într-un avion.

Tehnologia este un alt aspect în această procedură de educare a pasagerilor. Aceștia vor fi încurajați să folosească aplicațiile companiilor aeriene, atât pentru selectarea serviciilor cât și pentru actualizări de genul: schimbarea porții de îmbarcarea, anulari sau întârzieri, șamd.

În special companiile din SUA investesc masiv în dezvoltarea aplicațiilor pentru a îmbunătăți experiența pasagerilor.

Poate, acum mai mult ca niciodată, este cel mai prielnic moment pentru a testa noi măsuri care înainte de pandemie păreau o utopie în aviație.

Abonează-te la BoardingPass Plus
Abonamentul BoardingPass Plus îți oferă acum acces la versiunea fără reclame a site-ului nostru și acces la articolele care conțin informații obținute în exclusivitate de BoardingPass.

Deții deja un abonament BoardingPass Plus?

⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.



Total
0
distribuiri
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articolul anterior

Patru subsidiare ale companiei low-cost Norwegian intră în faliment

Articolul următor
Foto: Gabriel White

Companiile aeriene trebuie să ofere rambursări, nu doar vouchere valorice

Articole similare

Abonează-te la BoardingPass Plus pentru:

  • acces la articolele și analizele publicate în exclusivitate pe site;
  • a accesa un număr nelimitat de articole publicate pe site;
  • acces la profilurile complete ale companiilor aeriene din România;
  • acces la versiunea fără reclame a site-ului nostru;
  • a fi printre primii care află cele mai importante știri din industrie.
Abonează-te acum nou
Profilul complet al acestei companii aeriene va fi disponibil în curând.

Abonament BoardingPass Plus

Dacă ești deja abonat la BoardingPass Plus, te rugăm să te conectezi pe site folosind numele de utilizator și parola contului tău.

În cazul în care nu ești abonat dar dorești să o faci, poți să te abonezi acum la BoardingPass Plus rapid și simplu.

De ce să cumperi un abonament BoardingPass Plus? Află aici.

Abonează-te la buletinul informativ Din aviație

Abonează-te gratuit la buletinul nostru informativ și îți trimitem în fiecare dimineață de vineri pe e-mail cele mai noi și importante știri din industria aviatică locală și globală.

Abonament BoardingPass Plus

Dacă ești deja abonat la BoardingPass Plus, te rugăm să te conectezi pe site folosind numele de utilizator și parola contului tău.

În cazul în care nu ești abonat dar dorești să o faci, poți să te abonezi acum la BoardingPass Plus rapid și simplu.

De ce să cumperi un abonament BoardingPass Plus? Află aici.

Abonează-te la buletinul informativ Din aviație

Abonează-te gratuit la buletinul nostru informativ și îți trimitem în fiecare dimineață de vineri pe e-mail cele mai noi și importante știri din industria aviatică locală și globală.

Total
0
Share