Review Radisson Blu Plaza Hotel (5* – Helsinki, Finlanda) – cameră Business Class
Hoteluri

Review Radisson Blu Plaza Hotel (5* – Helsinki, Finlanda) – cameră Business Class

19 februarie 2017
11708 vizualizări
citire în 11 minute
Locație
10
Servicii
10
Curățenie
10
Confort
10
Preț
9
9.8
excelent


O vacanță la Helsinki este, probabil, mai diferită decât ne-am putea imagina unii dintre noi. Finlanda este un alt colț al Europei puțin mai aparte decât alte țări din lumea aceasta și merită descoperită.

Am petrecut câteva zile în capitala Finlandei, în plină iarnă, la începutul acestei luni. E un oraș foarte liniștit și destul de lipsit de acțiune în timpul zilei, atunci când temperaturile sunt la -15*C, însă e cam de înțeles.

Helsinki este un oraș modern, foarte curat și interesant, există multe puncte turistice care merită vizitate, însă cea mai simplă și clară atracție turistică este experimentarea vieții de laponi, în plin sezon de iarnă. 🙂

Am ajuns în Finlanda din Londra , am zburat cu primul Airbus A350-900 Finnair, iar locul unde am petrecut 2 nopți a fost hotelul Radisson Blu Plaza, situat chiar în centrul capitalei lapone, într-o cameră Business Class, iar din informațiile primite, hotelul a fost revonat cu numai doi ani în urmă.

Locație

După cum am menționat deja, hotelul este situat în centrul orașului, la câțiva pași de gara centrală. În cazul în care ajungeți de la aeroport în oraș cu trenul atunci nu va fi necesar să cheltuiți bani suplimentari pentru a ajunge la hotel.

Are o poziționare perfectă, există în apropierea sa multe malluri și, de exemplu, distanța până în estul orașului este de numai 15 minute pe jos, iar până în sud trebuie să mergeți pe jos aproximativ 25 de minute. În cazul în care este prea frig puteți opta pentru bus, tramvai, metrou sau taxi.

Check-in

Stafful hotelului este foarte prietenos și ajutător, angajații de la recepție nu sunt excluși de la această regulă. Vorbesc o engleză perfectă, cu siguranță și limba suedeză, cum se întâmplă cam peste tot în oraș.
După sosire, în aproximativ 5 minute tot procesul de check-in a fost gata. Deoarece aveam rezervată o cameră Business Class, aceștia mi-au vorbit frumos despre beneficiile acestui tip de cameră: acces la Lounge, saună, sală de fitness și breakfast (poate fi servit și în cameră gratuit), etc.

Camera

449, mare și dotată până la cel mai mic detaliu: două perechi de ochelari 3D marca Philips 🙂
Un pat dublu, confortabil și mare, expresor de cafea, ketle pentru încălzit apă, o canapea, masă de birou… și multe altele, le vedeți în fotografii.

Am rămas plăcut impresionat de designul destul de minimalist a camerelor din acest hotel. Din cameră nu lipsește nimic, iar dacă ai nevoie de ceva, poți să ceri la recepție.

TVul Philips are un display generos și în acest tip de cameră clienții au posibilitatea de a-și conecta propriile dispozitive la acesta, prin HDMI, VGA, etc.

Mi-a plăcut foarte mult posibilitatea de a controla luminile printr-un touch, la fel și statusul: Do not disturb/Clean my room.

Baia

Spațioasă, dotă tot ce e necesar, camerele Business Class au cadă și TV încorporat în oglindă 🙂 . Singurul lucru de reproșat aici este lipsa posibilității de a sincroniza conținutul de pe TVul din cameră pe cel din baie…

Breakfast

În prima dimineață l-am servit la restaurant, un loc uriaș și select. După această experiență, pot să spun fără nicio ezitare că a fost cel mai bun breakfast servit la un hotel. Aveți la dispoziție foarte multe mâncăruri, omletă pregătită pentru fiecare client în parte de un bucătar, produse lactate, de panificație și foarte multe fructe. Fotografiile de mai jos cred că spun totul și vă fac să înțelegeți mai bine ce oferă la breakfast acest hotel.

Breakfast servit în cameră

Breakfast servit la restaurant

Lounge

În lounge-ul hotelului, la primul etaj, au acces doar clienții care au o cameră Business Class, Business Class Suite și mai sus. Acolo puteți petrece timpul în liniște alături de parteneri de afaceri, de exemplu, deoarece aveți posibilitatea de a merge în lounge alături de încă o persoană (care nu este cazată în hotel). Multe tipuri de băuturi și desigur chestii de ronțăit – all for free.

Sauna și sala de fitness

Le regăsiți la etajul 2 și sunt cu circuit închis, adică disponibile doar clienților hotelului. Asta este un mare plus, nu sunt niciodată aglomerate. În cazul în care timpul vă permite, merită să ajungeți și prin această latură a hotelului.

Check-out

De obicei la ora 12, însă am solicitat să plec mai târziu și mi s-a permis să eliberez camera la ora 16. Solicitarea am făcut-o prin aplicația One Touch, răspunsul fiind primit aproape instant tot acolo.

Aplicația One Touch

Digitalizarea este la ea acasă, aplicația fiind disponibilă pentru desktop (în browser după conectarea la WiFi), Android și iOS, iar necesitatea de a solicita ceva devine pur și simplu o plăcere.
Nu e nevoie să sunați la recepție, instalați aplicația și aveți posibilitatea de a solicita orice aveți nevoie. Tot din aplicația One Touch puteți programa servirea breakfastului în cameră și solicita multe alte lucruri. În fotografiile de mai jos puteți vedea câteva din opțiunile disponibile în aplicație.

Concluzie

Mi-a plăcut foarte mult, în special breakfastul foarte bogat. Digitalizarea este din nou un mare punct pozitiv alături de locație și toate beneficiile disponibile, probabil nu vei avea timp să le încerci pe toate, însă cu siguranță vei fi mulțumit dacă o vei face. WiFi-ul este gratuit și vitezele de download și upload sunt bune.

Aș fi apreciat disponibilitatea unui shuttle bus pentru transferul dinspre și către aeroport, însă trenul este la doi pași de hotel ceea ce face ca lipsa acestui serviciu să nu fie critică.

Prețurile camerelor sunt puțin cam piperate, raportat la salariile din România, însă le puteți vedea pe site și tot acolo puteți face rezervare: RadissonBlu.com.
În orașul Helsinki sunt 4 hoteluri Radisson Blu: Royal Hotel, Seaside, Aleksanteri și Plaza, cel din urmă fiind prezentat în această recenzie și are cel mai mare rating pe Booking.com.

Tot la Radisson Blu Plaza Hotel mai aveți ocazia să întâlniți și staff al operatorului Japan Airlines și Qatar Airways 🙂

NOTĂ: Acest material nu este unul sponsorizat, iar fotografiile și părerile prezentate ne aparțin. Preluarea parțială sau integrală a textului și a imaginilor prezentate în acest articol poate fi făcută doar cu acordul în scris al BoardingPass.ro și precizarea sursei!

Ți-a plăcut acest articol? Arată-le și prietenilor tăi, sharing is caring!

Gabriel Bobon

Fondator al siteului BoardingPass.ro; Pasionat de internet, călătorii, aviația comercială, fotografie, fan Apple. A zburat cu cele mai mari avioane comerciale, Airbus A380-800 (LH), Boeing 747-8I (LH), Boeing 77W (AF) și Boeing 764 (DL) pe ruta FRA - JFK - FRA și CDG - JFK - FRA. Îi poți urmări istoricul zborurilor pe JetItUP.com.

488 postări
37 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *