TAP Portugal se adresează călătorilor care și-au rezervat bilete după data de 28 martie 2016 pe ruta București – Lisabona

TAP Portugal a decis suspendarea operării directe pe ruta București (OTP) – Lisabona (LIS) începând cu data de 28 martie 2016, pentru o perioadă de timp nedeterminată.

Reprezentanții companiei TAP Portugal au remis un comunicat în care prezintă procedurile de asistență și protecție a pasagerilor cu bilete emise pentru călătorii începând cu data de 28 martie 2016.

Așadar, există trei posibilități de asistență care pot fi puse la dispoziția pasagerilor:

– Emiterea unui document pentru transport ulterior sau excedent de bagaj (EMD) însumând contravaloarea biletului inițial – acest document poate fi folosit pentru serviciile menționate în interval de 1 an de la data emiterii.
– Rerutarea pe zboruri alternative operate de TAP sau partenerii Star Alliance (LH, OS, SK și SN), până la destinația finală din biletul emis pe TAP.
– Rambursarea contravalorii biletului – se va rambursa suma integrală pentru bilete cu călătoria neîncepută și se va calcula prorata aferentă segementelor de călătorie neutilizate, pentru bilete cu călătoria începută.

În funcție de modalitatea de achiziționare a biletelor, pasagerii sunt îndrumați să contacteze următoarele entități pentru a discuta despre varianta de asistență pe care o agrează:

1. Pasagerii care au achiziționat biletul de avion printr-o agenție de turism (online sau tradițională) se vor adresa reprezentanților acesteia pentru a discuta despre modalitatea preferată de asistență – rerutare sau rambursarea contravalorii biletului.
2. Pasagerii care au achiziționat biletul de avion de pe site-ul oficial al companiei TAP, www.flytap.com, se vor adresa Contact Center-ului TAP folosind una din adresele de mail de mai jos, specificând codul de rezervare și/sau numărul de bilet în cauză: rarefunds.tps@tap.pt și reservas.online@tap.pt.

„Este foarte important să se țină cont de cele două modalități de contact, în funcție de modalitatea de achiziționare a biletului. Vă vom ține la curent privind eventualele update-uri la această procedură”, se mai arată în comunicatul aparținând TAP Portugal.

sursa: aeronews.ro

Abonează-te la BoardingPass Plus
Abonamentul BoardingPass Plus îți oferă acum acces la versiunea fără reclame a site-ului nostru și acces la articolele care conțin informații obținute în exclusivitate de BoardingPass.

Deții deja un abonament BoardingPass Plus?

⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.





Total
0
distribuiri
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articolul anterior

TAROM va introduce un nou zbor pe ruta București-Belgrad

Articolul următor

Cele mai lungi zboruri non-stop din lume ar putea fi operate de către compania Qatar Airways

Articole similare

Abonează-te la buletinul informativ Din aviație

Abonează-te gratuit la buletinul nostru informativ și îți trimitem în fiecare dimineață de vineri pe e-mail cele mai noi și importante știri din industria aviatică locală și globală.

Abonează-te la buletinul informativ Din aviație

Abonează-te gratuit la buletinul nostru informativ și îți trimitem în fiecare dimineață de vineri pe e-mail cele mai noi și importante știri din industria aviatică locală și globală.

Total
0
Share