Urmărește-ne

TAP Portugal se adresează călătorilor care și-au rezervat bilete după data de 28 martie 2016 pe ruta București – Lisabona

Știri

TAP Portugal se adresează călătorilor care și-au rezervat bilete după data de 28 martie 2016 pe ruta București – Lisabona

TAP Portugal a decis suspendarea operării directe pe ruta București (OTP) – Lisabona (LIS) începând cu data de 28 martie 2016, pentru o perioadă de timp nedeterminată.

Reprezentanții companiei TAP Portugal au remis un comunicat în care prezintă procedurile de asistență și protecție a pasagerilor cu bilete emise pentru călătorii începând cu data de 28 martie 2016.

Așadar, există trei posibilități de asistență care pot fi puse la dispoziția pasagerilor:

– Emiterea unui document pentru transport ulterior sau excedent de bagaj (EMD) însumând contravaloarea biletului inițial – acest document poate fi folosit pentru serviciile menționate în interval de 1 an de la data emiterii.
– Rerutarea pe zboruri alternative operate de TAP sau partenerii Star Alliance (LH, OS, SK și SN), până la destinația finală din biletul emis pe TAP.
– Rambursarea contravalorii biletului – se va rambursa suma integrală pentru bilete cu călătoria neîncepută și se va calcula prorata aferentă segementelor de călătorie neutilizate, pentru bilete cu călătoria începută.

Citește și  Oferta companiei TAROM pentru ruta București - Geneva

În funcție de modalitatea de achiziționare a biletelor, pasagerii sunt îndrumați să contacteze următoarele entități pentru a discuta despre varianta de asistență pe care o agrează:

1. Pasagerii care au achiziționat biletul de avion printr-o agenție de turism (online sau tradițională) se vor adresa reprezentanților acesteia pentru a discuta despre modalitatea preferată de asistență – rerutare sau rambursarea contravalorii biletului.
2. Pasagerii care au achiziționat biletul de avion de pe site-ul oficial al companiei TAP, www.flytap.com, se vor adresa Contact Center-ului TAP folosind una din adresele de mail de mai jos, specificând codul de rezervare și/sau numărul de bilet în cauză: rarefunds.tps@tap.pt și reservas.online@tap.pt.

„Este foarte important să se țină cont de cele două modalități de contact, în funcție de modalitatea de achiziționare a biletului. Vă vom ține la curent privind eventualele update-uri la această procedură”, se mai arată în comunicatul aparținând TAP Portugal.

Citește și  Primele rute operate de LOT cu Boeing 737 MAX 8

sursa: aeronews.ro

Ți-a plăcut acest articol? Arată-le și prietenilor tăi, sharing is caring!

Click pentru a comenta

Vrei să zici ceva?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Publicitate

Suntem și pe Facebook

Noutăți de pe Instagram

Something is wrong.
Instagram token error.

Parcare Otopeni

Parcare Otopeni

Articole populare

Publicitate
Mergi sus