Urmărește-ne

TAROM: serviciul nou de autofacturare este disponibil online pentru clienți

Știri

TAROM: serviciul nou de autofacturare este disponibil online pentru clienți

Începând de luni, 12 martie, Compania Națională de Transporturi Aeriene Române TAROM S.A. a lansat Serviciul de Autofacturare disponibil pentru persoanele fizice sau juridice care achiziționează bilete de pe site-ul companiei.

Clienții TAROM au sesizat în repetate rânduri că emiterea unei facturi, prin procedurile vechi practicate de companie, putea dura chiar și 90 de zile. Prin implementarea Serviciului de Autofacturare, disponibil on-line pentru toți clienții, factura este emisă instant, fără timp de așteptare pentru clienți.

Strategia de redresare a Companiei Naționale de Transporturi Aeriene Române TAROM S.A implică retehnologizarea și informatizarea sistemului de relaționare cu clienții. Autofacturarea este doar un exemplu care vine să completeze un set de soluții IT&C, cu obiectivul final de a dezvolta o relație prietenoasă cu clienții noștri. O atitudine deschisă și corectă a companiei se va concretiza în consolidarea capitalului financiar și de încredere al TAROM.

Citește și  INCIDENT: Un Boeing 777 Korean Air a fost escortat de avioane de vânătoare germane după ce a pierdut contactul cu solul

Pentru rezervări și achiziții de bilete, accesați site-ul www.tarom.ro. Factura este transmisă automat pe e-mail, după completarea datelor necesare achiziționării biletelor.

Ți-a plăcut acest articol? Arată-le și prietenilor tăi, sharing is caring!

Click pentru a comenta

Vrei să zici ceva?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

Suntem și pe Facebook

Noutăți de pe Instagram

Something is wrong.
Instagram token error.

Parcare Otopeni

Parcare Otopeni

Articole populare

Publicitate
Mergi sus