Începând de luni, 12 martie, Compania Națională de Transporturi Aeriene Române TAROM S.A. a lansat Serviciul de Autofacturare disponibil pentru persoanele fizice sau juridice care achiziționează bilete de pe site-ul companiei.
Clienții TAROM au sesizat în repetate rânduri că emiterea unei facturi, prin procedurile vechi practicate de companie, putea dura chiar și 90 de zile. Prin implementarea Serviciului de Autofacturare, disponibil on-line pentru toți clienții, factura este emisă instant, fără timp de așteptare pentru clienți.
Strategia de redresare a Companiei Naționale de Transporturi Aeriene Române TAROM S.A implică retehnologizarea și informatizarea sistemului de relaționare cu clienții. Autofacturarea este doar un exemplu care vine să completeze un set de soluții IT&C, cu obiectivul final de a dezvolta o relație prietenoasă cu clienții noștri. O atitudine deschisă și corectă a companiei se va concretiza în consolidarea capitalului financiar și de încredere al TAROM.
Pentru rezervări și achiziții de bilete, accesați site-ul www.TAROM.ro. Factura este transmisă automat pe e-mail, după completarea datelor necesare achiziționării biletelor.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.