BoardingPass.ro is for sale! Contact us

Blue Air: demersurile realizate pentru reluarea zborurilor

Avioane Blue Air și TAROM la București OTP / Foto: BoardingPass

Comunicat de presă:

„Redresarea Blue Air, respectiv reluarea operațiunilor de transport aerian de pasageri, implică o colaborare strânsă și sprijinul din partea tuturor partenerilor comerciali, dar și al tuturor instituțiilor publice și autorităților din România, eforturile depuse de managementul executiv, Consiliul de Administrație și acționariatul societății, fiind insuficiente în lipsa unei astfel de colaborări.

Blue Air își exprimă disponibilitatea permanenta a conducerii executive a societății, de a transmite toate informațiile și informările necesare, și de a participa la absolut orice discuție necesară cu factorii decizionali din cadrul instituțiilor publice și autorităților ce pot ajuta la redresarea companiei, într-o manieră unitară și organizată.

Precizăm faptul că până la acest moment, în urma discuțiilor purtate de conducerea executivă a Blue Air, putem confirma sprijinul primit din partea majorității aeroporturilor din străinătate, incluzând aeroporturile din Italia, Israel, Spania, Marea Britanie, precum și a furnizorilor de combustibil din aceste aeroporturi, pentru a putea relua prestarea serviciilor către Blue Air, sub condiția plății în avans a serviciilor oferite și mizăm pe același sprijin și din partea aeroporturilor din România, Bacău, Cluj-Napoca, București- Otopeni și Iași.

Având în vedere suspendarea activității de transport aerian de pasageri din perioada 6 septembrie – 9 octombrie 2022, vă informăm că numărul total de pasageri afectați de anulările zborurilor în această perioadă este de aproximativ 230.000, reprezentând aproximativ 77.000 rezervări bilete de călătorie.

Rambursarea tuturor sumelor datorate pasagerilor pentru biletele achiziționate depinde esențial de reluarea operațiunilor și a activității de vânzare a Blue Air, și, așa cum am precizat în comunicările anterioare, un alt factor esențial este aportul în numerar adus de unul dintre cei doi investitori cu care ne aflăm în discuții.

Toți pasagerii au fost notificați de anularea zborurilor și au primit 3 opțiuni disponibile: reprogramarea călătoriei pe următorul zbor disponibil, rambursarea în portofelul electronic (Blue Air oferind un bonus în procent de 25%, din valoarea biletului achiziționat drept compensare pentru neplăcerile create pasagerilor noștri) sau rambursarea biletelor achiziționate.

În ultimele zile au fost create peste 17.500 de portofele electronice, totalizând 1.900.000 EUR, iar pasagerii care au ales această opțiune vor putea folosi sumele în vederea achiziționării de bilete imediat ce vom activa procesul de vânzare.

În cel mai scurt timp cu putință vom reveni cu detalii despre modalitatea în care va fi reluată activitatea de transport aerian de pasageri de către Blue Air, în funcție și de rezultatele înregistrare în negocierile cu investitorii, dar și de disponibilitatea autorităților de a ne sprijini în acest proces dificil.”

Abonează-te la BoardingPass Plus
Abonamentul BoardingPass Plus îți oferă acum acces la versiunea fără reclame a site-ului nostru și acces la articolele care conțin informații obținute în exclusivitate de BoardingPass.

Deții deja un abonament BoardingPass Plus?

⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.





Total
0
distribuiri
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articolul anterior

Controlorii de trafic aerian francezi protestează în 16 septembrie

Articolul următor

Rută nouă: București – Dublin cu HiSky din decembrie 2022

Articole similare

Abonează-te la BoardingPass Plus pentru:

  • acces la articolele și analizele publicate în exclusivitate pe site;
  • a accesa un număr nelimitat de articole publicate pe site;
  • acces la profilurile complete ale companiilor aeriene din România;
  • acces la versiunea fără reclame a site-ului nostru;
  • a fi printre primii care află cele mai importante știri din industrie.
Abonează-te acum nou
Profilul complet al acestei companii aeriene va fi disponibil în curând.

Abonament BoardingPass Plus

Dacă ești deja abonat la BoardingPass Plus, te rugăm să te conectezi pe site folosind numele de utilizator și parola contului tău.

În cazul în care nu ești abonat dar dorești să o faci, poți să te abonezi acum la BoardingPass Plus rapid și simplu.

De ce să cumperi un abonament BoardingPass Plus? Află aici.

Abonează-te la buletinul informativ Din aviație

Abonează-te gratuit la buletinul nostru informativ și îți trimitem în fiecare dimineață de vineri pe e-mail cele mai noi și importante știri din industria aviatică locală și globală.

Abonament BoardingPass Plus

Dacă ești deja abonat la BoardingPass Plus, te rugăm să te conectezi pe site folosind numele de utilizator și parola contului tău.

În cazul în care nu ești abonat dar dorești să o faci, poți să te abonezi acum la BoardingPass Plus rapid și simplu.

De ce să cumperi un abonament BoardingPass Plus? Află aici.

Abonează-te la buletinul informativ Din aviație

Abonează-te gratuit la buletinul nostru informativ și îți trimitem în fiecare dimineață de vineri pe e-mail cele mai noi și importante știri din industria aviatică locală și globală.

Total
0
Share