Actualizare, ora 16:40: Primul zbor cargo operat de TAROM spre China este confirmat. Boeingul 737-800NG înmatriculat YR-BGK va decola joi dimineață în jurul orei locale 5 spre Almaty, Kazahstan.
După realimentare avionul va zbura mai departe spre Shenzen, China. Returul spre București, unde va ateriza vineri în jurul orei 19:15, va fi efectuat cu oprire pentru realimentare tot în Kazahstan.
Actualizare, ora 13:30: Potrivit Fly-Ra.com, primul zbor va fi operat de TAROM spre Shenzen, China, joi, 2 aprilie cu un Boeing 737-800NG înmatriculat YR-BGK. Atât la dus cât și la întors avionul va efectua un stop de realimentare în Almaty, Kazahstan.
 ___________
În urmă cu o săptămână scriam pe grupul BoardingPass despre posibile zboruri cargo operate de TAROM din București spre Dubai însă la vremea respectivă nu erau finalizate detaliile logistice ale acestora și nici restul destinațiilor dar astăzi aflăm noi detalii despre subiect.
În ultimile ore scaunele din interiorul a două avioane de tip Boeing 737-800NG din flota TAROM au fost înlăturate deoarece compania se pregătește să opereze în perioada următoare mai multe zboruri exclusiv cargo spre Asia și Orientul Mijlociu.
Până la această oră oficialii companiei nu au oferit informații despre numărul zborurilor și rutele pe care vor opera cu cele două Boeinguri.
Avioanele care vor fi folosite pentru aceste zboruri sunt înmatriculate YR-BGK și YR-BGJ. Ele au fost construite la începutul anului 2017 și au intrat în flota TAROM în lunile mai respectiv iunie ale aceluiași an.

În ultimile săptămâni tot mai multe companii aeriene au folosit avioane dedicate transportului de pasageri pentru a efectua zboruri exclusiv cargo.
Săptămâna trecută Aegean Airlines, compania din Grecia, a „transformat” de asemenea temporar două avioane Airbus în avioane cargo după ce le-a înlăturat scaunele și a efectuat zboruri cargo spre China.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.
 
 










