Știri
Îmi place

London City oferă informații despre zboruri prin Facebook Messenger

29 iulie 2016
5349 Vizualizări
0 Comentarii
citire în 3 minute
London City oferă informații despre zboruri prin Facebook Messenger

Aeroportul London City a lansat un nou serviciu care să permită pasagerilor să primească în timp real informații despre zborul lor prin intermediul Facebook Messenger.

Călătorii pur și simplu trebuie să trimită un mesaj de pe Facebook care să conțină numărul lor de zbor și ziua călătoriei, iar ei vor primi informații personalizate despre zboruri, inclusiv situația zborului, ora plecării și a sosirii, precum și numerele porților de îmbarcare.

De asemenea, serviciul poate fi utilizat de către cei care așteaptă pasagerii zborurilor să ajungă în London City.

Inițiativa coincide cu o analiză făcută de către aeroport, reieșind că în primul trimestru al acestui an aeroportul a fost tranzitat în mare măsură de pasageri sub 35 de ani, în proporție de 35%.

Referindu-se la noul serviciu, Alison FitzGerald, director al departamentului de informații al London City Airport, a declarat: „Majoritatea pasagerilor noștri sunt conectați la social media și multe dintre  călătorii sunt în scop de afaceri, asa că are sens să le oferim actualizări ale zborurilor direct pe smartphone-uri prin intermediul Facebook Messenger. Noi oferim deja Wi-Fi gratuit și un timp de check-in de 20 de minute sau mai puțin, iar acest lucru este un alt mod de a asigura o experiență personalizată pentru clienți”. 

Utilizatorii Facebook pot avea acces la serviciul de informații de zbor al aeroportului accesând facebook.com/LCYflightinfo. London City oferă, de asemenea, un serviciu personalizat de actualizare pe Twitter –  twitter.com/LCYFlightinfo.

Citește și  Aeroportul London City a primit aprobările și fondurile pentru a fi modernizat

London-City-Airport-Faceboo-916x515

În prezent, există un miliard de utilizatori activi ai Facebook Messenger la nivel mondial, iar companiile de turism sunt din ce în ce mai interesate să utilizeze acest serviciul pentru a oferi informații clienților din portofoliul lor.

Skyscanner a lansat de curând un serviciu bazat pe Facebook Messenger ca alternativă la motorul său de căutare tradițional. De asemenea, compania aeriană KLM a lansat de curând un serviciu prin Facebook Messenger care permite utilizatorilor să obțină informații despre zbor și despre pașii pentru îmbarcare.

Ți-a plăcut acest articol? Arată-le și prietenilor tăi, sharing is caring!

BoardingPass

348 postări
0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Inline
Pentru a fi la curent cu toate noutățile, dă LIKE paginii noastre de Facebook și vei vedea rapid fiecare știre pe care o vom publica.
Inline
Pentru a fi la curent cu toate noutățile, dă LIKE paginii noastre de Facebook și vei vedea rapid fiecare știre pe care o vom publica.