Air France va opera zboruri comerciale regulate pe ruta Paris CDG – București cu Airbusuri A220-300 din martie 2023.
Compania franceză va zbura cu cel mai nou model de avion din flota sa la București în luna martie a anului viitor.
Potrivit datelor din sistemul de rezervări, zborurile Air France AF1888 Paris CDG – București și AF1889 București – Paris CDG din perioada 6 – 24 martie vor fi operate cu Airbusuri A220-300.
Nu este exclus ca Air France să ajusteze perioada în care va zbura spre și dinspre București cu Airbusuri A220.
Airbusurile A220-300 din flota Air France au o capacitate de transport de 148 de pasageri. Compania a comandat 60 de avioane de acest tip.
Primul Airbus A220-300, înmatriculat F-HZUA, a intrat în flota companiei Air France în august 2021.

Orarul zborurilor operate cu Airbus A220-300:
AF1889: București (OTP) 14:35 – 16:45 Paris (CDG);
AF1888: Paris (CDG) 09:55 – 13:45 București (OTP).
Restul zborurilor Air France dintre capitala României și hubul său din Paris CDG vor fi operate cu un mix de avioane de tip Airbus A319, A320 și A321.
Compania franceză, membră a alianței SkyTeam, operează trei zboruri pe zi pe ruta București – Paris CDG (excepție în zilele de sâmbătă când operează două zboruri pe zi).
Cu Airbusuri A220 mai zboară regulat la București de câțiva ani compania Swiss, iar din mai 2023 va zbura și compania letonă airBaltic, detalii AICI.

Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.
Cu alte cuvinte, Air France va reduce din capacitatea de locuri spre Bucuresti.
Nu neapărat, majoritatea zborurilor erau programate să fie operate cu A319, care au mai puține scaune decât A220-300