All Nippon Airways ar putea permite animalelor de companie să călătorească cu proprietarii

All Nippon Airways este cu un pas mai aproape de a permite animalelor de companie să călătorească cu proprietarii lor în cabina pasagerilor. Compania aeriană japoneză a făcut zbor de test în luna mai și a fost un succes major, potrivit The Japan Times. Zborul a avut 87 de pasageri și 44 de câini care au fost transportați din aeroportul Narita către Kushiro, Hokkaido, pentru un sejur de două nopți. Pachetul de bază a costat 220.000JPY (1900 EUR) pentru doi adulți și un câine, iar cererea a fost atât de mare încât biletele au fost vândute în primele două zile. O femeie în peste 50 de ani a călătorit împreună cu soțul ei și câinele în vârstă de 10 ani, si a fost incantă de experiență. “În trecut, nu pututeam face călătorii pe distanțe lungi împreună” a spus ea.

Un medic veterinar s-a alăturat, de asemenea zborulului și toate animalele de companie au fost ținute în cuști fixate pe scaunele de la ferestră. Înainte de acest experiment, animale de companie erau de obicei transportate în cală, dar proprietarii și-au exprimat îngrijorarea cu privire la temperatura și sănătatea animalelor lor de companie în timpul zborurilor.

În trecut compania aeriană japoneză permitea accesul cu animale de companie în cabina pasagerilor pentru zborurile internaționale dar au întrerupt serviciul în 2005, când pasagerii și-au exprimat disconfortul sau faptul că suferă de alergii.

Industria de turism din Japonia are speranțe mari pentru această nouă dezvoltare în zborurile cu animale de companie. Katsuhiko Shoji, profesor de turism internațional la Universitatea din Tokyo și șef al unei asociații la nivel național, care a promovat excursii cu animale de companie, a declarat că mulți clienți doresc să facă călătorii pe distanțe lungi cu animalele lor.

“În cazul în care călătoriile pe distanțe lungi devin mai ușoare pentru ei, industria de turism din Japonia va fi revitalizată.” a spus Shoji. De asemenea, el a comentat cu privire la importanța cooperării din partea hotelurilor și al industriei de agrement, în general. “Permiterea accesului animalelor de companie la bordul avionului nu este scopul final. Cooperarea dintre entități la destinație este de asemenea necesară.”

Abonează-te la BoardingPass Plus
Abonamentul BoardingPass Plus îți oferă acum acces la versiunea fără reclame a site-ului nostru și acces la articolele care conțin informații obținute în exclusivitate de BoardingPass.

Deții deja un abonament BoardingPass Plus?

⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.





Total
0
distribuiri
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articolul anterior

Peste 2000 de taxiuri autorizate să preia pasageri de la Aeroportul Henri Coandă

Articolul următor

Korean Air a anunțat că va introduce taxe de “no-show” pentru pasageri

Articole similare

Abonează-te la buletinul informativ Din aviație

Abonează-te gratuit la buletinul nostru informativ și îți trimitem în fiecare dimineață de vineri pe e-mail cele mai noi și importante știri din industria aviatică locală și globală.

Abonează-te la buletinul informativ Din aviație

Abonează-te gratuit la buletinul nostru informativ și îți trimitem în fiecare dimineață de vineri pe e-mail cele mai noi și importante știri din industria aviatică locală și globală.

Total
0
Share