Cum ajung ATR-urile în Tahiti? Cu foarte multe escale tehnice

Foto: BoardingPass

Air Tahiti este un client important al producătorului de avioane ATR însă în același timp Polinezia Franceză este unul dintre cele ma izolate locuri de pe planetă unde ATR-urile operează.

Din cauza distanței uriașe dintre Toulouse și Papeete, capitala polineziei, un ATR72-600 Air Tahiti care este livrat de la fabrica ATR din Franța către Tahiti efectuează aproximativ 8 escale de realimentare.

De exemplu, aeronava înmatriculată F-ORVI (nu cea din imagine) care a părăsit fabrica ATR în 22 martie a ajuns în Polinezia Franceză abia o săptămână mai târziu iar piloții au efectuat 8 escale tehnice.

Opririle de realimentare și de odihnă a echipajului pe zborul de livrare al acestui avion au fost efectuate în Trabzon (Turcia), Muscat (Oman), Colombo (Sri Lanka), Kuala Lumpur (Malaezia), Praya (Indonezia), Darwin (Australia), Cairns (Australia) și Nadi (Fiji).

Cel mai lung segment ca durată de zbor a fost de 7 ore și 7 minute, între Carns (Australia) și Nadi (Fiji), iar ca distanță a fost Nadi (Fiji) – Papeete (PPT).

Desigur, în funcție de condițiile meteorologice, pot apărea fi mai multe opriri iar pentru a putea efectua ultimele două segmente, care sunt cele mai lungi, ATR-urilor Air Tahiti le este instalat interiorul în Tahiti.



⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încalcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.



Total
4
distribuiri
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole similare
Total
4
Share