Știri
1

Grupul Star Alliance dezvoltă un nou concept în materie de check-in

6 iulie 2016
7913 Vizualizări
0 Comentarii
citire în 4 minute
Grupul Star Alliance dezvoltă un nou concept în materie de check-in

Star Alliance a finalizat cu succes lansarea unui nou concept de check-in în aripa de sud a Aeroportului din Tokyo – Narita Terminal 1, oferind pasagerilor o gamă largă de opțiuni în timpul procedurilor specifice check-in-ului, totodată oferindu-le mai mult control asupra acestei părți a procesului de călătorie, creându-se astfel economii de timp.

Pentru a realiza acest lucru, aspectul zonei de check-in a fost schimbat. Acum pasagerii vor avea la dispoziție birouri alocate de către compania aeriană pentru realizarea check-in-ului și nu categorisirea pe clase de călătorie, așa cum se întâlnea pe Aeroportul Narita.

Acest aspect revizuit se îmbină cu instalarea de noi mașini de check-in self-service, care, pe lângă emiterea de permise de îmbarcare, de asemenea, imprimă etichete pentru bagaje. Acest lucru face ca Star Alliance să devină prima alianță de companii aeriene ce oferă călătorilor internaționali care tranzitează Japonia opțiunea de auto-imprimare și de auto-etichetare a biletelor de avion.

Citește și  Surpriză! Conducerea Lufthansa a aprobat achiziția completă a Brussels Airlines

„Inițiativa noastră în Narita face parte din strategia noastră globală de reducere a complexității operaționale și lupta pentru standardizare, cu scopul de a oferi clienților o experiență de călătorie mai bună”, a declarat Mark Schwab, CEO Star Alliance. ”Statisticile inițiale arată că majoritatea călătorilor utilizează deja noile opțiuni self-service”, a continuat el.

Cele 116 noi chioșcuri formează coloana vertebrală a noului concept check-in de pe Aeroportul Narita. Acestea permit pasagerilor să realizeze pașii specifici unui check-in pentru oricare dintre cele 17 companii aeriene membre – Air Canada, Air China, Air New Zealand, ANA, Austrian, Asiana Airlines, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, Swiss, Turkish Airlines, THAI și United – care zboară de la Terminal 1.

În prezent, trei companii aeriene membre oferă imprimarea tichetului de bagaj, restul de 14 fiind programate să poată realiza acest lucru până la mijlocul lunii iulie.

Citește și  Rută nouă: Adria Airways va zbura pe ruta Ljubljana - București din Martie 2018

Modificările implementate la Narita au fost determinate de o serie de motive. În ceea ce privește capacitatea, se preta nevoia de un spațiu de check-in suplimentar, în condițiile în care numărul de transportatori și volumul de pasageri sunt într-o continuă creștere. Acest lucru a făcut ca aeroportul să devină o locație ideală pentru implementarea acestui nou concept bazat pe experiența obținută în cadrul proiectului London Heathrow Terminal 2, unde Star Alliance a reușit să reducă spațiul alocat operațiunilor de check-in cu 20%.

Pe măsură ce aceste standarde vor fi puse în aplicare, acestea nu vor oferi doar servicii mai rapide de check-in pentru pasagerii Star Alliance. De asemenea, vor fi reduse cerințele de infrastructură și costurile de handling al bagajelor pentru toate cele 1.300 de aeroporturi deservite de către companiile membre Star Alliance.

Ți-a plăcut acest articol? Arată-le și prietenilor tăi, sharing is caring!

BoardingPass

355 postări
0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *