Operatorul australian Qantas, membru al alianței oneworld, a lansat în urmă cu un an prima rută non-stop dintre Australia și Europa.
Încă de la debutul acesteia au existat muți oameni din industrie care erau sceptici în ceea ce privește succesul său însă la aniversarea primului an de operare a zborurilor non-stop dintre Perth și Londra oficialii companiei au declarat că așteptările de la această rută aeriană au fost depășite.
Alan Joyce, CEO al grupului Qantas, a declarat: „Au existat multe așteptări în jurul acestui zbor, atât în cadrul Qantas, cât și în cadrul comunității mai largi, și sincer le-am depășit.
„Aproape fiecare zbor este plin și a făcut un profit aproape imediat, ceea ce este rar pentru noile rute deoarece au costuri de pornire și, în mod normal, durează timp pentru a construi cererea.
„Aceasta este cea mai lungă rută din întreaga rețea Qantas, dar are cel mai înalt nivel de satisfacție a clienților”.
Potrivit companiei, în primul an de operare a acestei rute Boeingurile 787 Dreamliner au transportat 155 de mii de pasageri, 59% dintre ei fiind australieni, 31% englezi și 9% din alte țări.
Qantas a servit pe aceste zboruri aproape o jumătate de milion de mese iar factorul de încărcare a aeronavelor a fost de 94% în timp ce media în industrie este de 80%.
Durata medie a zborurilor de pe ruta Perth – Londra este de 17 ore și 1 minut, iar pe retur durata medie este de 16 ore și 5 minute.
Recorduri: cel mai scurt zbor dintre Perth și Londra a avut o durată de 16 ore și 19 minute iar dintre Londra și Perth a fost de 15 ore și 15 minute.
Pe lângă zborurile non-stop dintre Perth și Londra, care este cea mai lungă rută din lume operată cu Boeing 787 Dreamliner, Qantas mai zboară spre această destinație din Sydney cu Airbus A380 prin Singapore.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.
Cred că totuși cel mai important lucru din aceasta statistica pentru mine rămâne faptul acela că locul 56F a văzut cele mai multe ore de divertisment pe dispozitivul de enterntainment. Când te gândești apoi ce fel de lucruri contabilizează liniile aeriene despre pasageri pentru a îmbunătăți experiența la bord, sper eu, și nu că să vadă cum pot sa mai reducă din costuri…
Oricum felicitări și așteptăm coasta de est a Australiei sa fie conectata cu Londra.
Sincer nu știu dacă aș zbura direct pe o astfel de rută și să prefera sa schimb undeva. Experiența de zbor e mult mai plăcută așa și trebuie savurată.
Am observat și eu același lucru, și e ciudat pentru că scaunele 57A și 57F nu au geam… poate au greșit? 🙂
RE zbor non-stop vs conexiune: cred că aș alege non-stop, după experiența de anul trecut de pe ruta Londra – Singapore – Auckland… când zbori către o destinație atât de îndepărtată de obicei abia aștepți să ajungi acolo decât să o mai lungești prin alte aeroporturi.