Scandal la bordul unui avion Wizz Air care urma să decoleze din București după ce mai mulți pasageri s-au bătut după îmbarcare.
Actualizare, 31 mai 2025, ora 20:45:
Wizz Air confirmă că „un grup de pasageri de pe zborul W43215 de la București Otopeni către Oslo Sandefjord Torp, din data de 30 mai, a avut un comportament indisciplinat și a devenit agresiv față de membrii echipajului în timpul procedurilor de îmbarcare. Echipajul de zbor și cel de cabină au gestionat situația așa cum sunt instruiți.
Autoritățile locale au fost chemate la aeronavă, iar pasagerii indisciplinați au fost predați poliției și debarcați. Ulterior, zborul a decolat din București și a ajuns la Oslo. Siguranța și securitatea sunt principalele priorități ale companiei aeriene, iar Wizz Air reafirmă că are toleranță zero față de comportamentele abuzive îndreptate împotriva pasagerilor și a personalului său”.
De asemenea, Poliția de Frontieră a transmis că „toate cele nouă persoane implicate în altercație au fost debarcate, una dintre ele fiind preluată de ambulanță pentru acordarea de îngrijiri medicale de specialitate. Restul persoanelor au fost conduse în zona publică a aeroportului, unde au fost efectuate verificări suplimentare”.
O altercație gravă a avut loc la bordul unui avion Wizz Air care urma să decoleze vineri seară, 30 mai 2025, de pe aeroportul „Henri Coandă” (Otopeni) din București spre aeroportul din Sandefjord (Norvegia).
Mai mulți pasageri s-au luat la bătaie după finalizarea procesului de îmbarcare, iar cel puțin unul dintre aceștia a înjurat și a amenințat membrii echipajului de cabină, potrivit unui clip video devenit viral pe rețelele de socializare.
În imaginile distribuite online se observă cum tensiunile escaladează rapid. Din acest motiv, echipajul de cabină a fost nevoit să solicite intervenția autorităților.
Potrivit informațiilor obținute de BoardingPass, incidentul a avut loc la bordul avionului care a operat zborul Wizz Air W43215 pe ruta București – Sandefjord (Norvegia).
Din cauza scandalului, avionul companiei aeriene low-cost a decolat din capitala României cu o întârziere de aproximativ două ore și jumătate față de ora programată.
Toate persoanele implicate în conflict ar fi fost debarcate și preluate de poliție pentru verificări și posibile măsuri legale. Deocamdată, Wizz Air nu a emis un punct de vedere oficial cu privire la incident.
BoardingPass a contactat Poliția Transporturi pentru a obține detalii, însă biroul de la aeroportul „Henri Coandă” (Otopeni) nu a putut furniza informații despre incident, iar Poliția de Frontieră nu a răspuns apelurilor.
Acesta nu este primul caz de acest gen care afectează zborurile comerciale din România, iar situațiile de indisciplină în rândul pasagerilor par să fie tot mai frecvente.
Companiile aeriene și autoritățile aeroportuare își exprimă tot mai des îngrijorarea față de astfel de comportamente care pot pune în pericol siguranța zborului și confortul celorlalți pasageri.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.