Știri
Îmi place

TAP Portugal se adresează călătorilor care și-au rezervat bilete după data de 28 martie 2016 pe ruta București – Lisabona

26 ianuarie 2016
5062 Vizualizări
0 Comentarii
citire în 3 minute
TAP Portugal se adresează călătorilor care și-au rezervat bilete după data de 28 martie 2016 pe ruta București – Lisabona

TAP Portugal a decis suspendarea operării directe pe ruta București (OTP) – Lisabona (LIS) începând cu data de 28 martie 2016, pentru o perioadă de timp nedeterminată.

Reprezentanții companiei TAP Portugal au remis un comunicat în care prezintă procedurile de asistență și protecție a pasagerilor cu bilete emise pentru călătorii începând cu data de 28 martie 2016.

Așadar, există trei posibilități de asistență care pot fi puse la dispoziția pasagerilor:

– Emiterea unui document pentru transport ulterior sau excedent de bagaj (EMD) însumând contravaloarea biletului inițial – acest document poate fi folosit pentru serviciile menționate în interval de 1 an de la data emiterii.
– Rerutarea pe zboruri alternative operate de TAP sau partenerii Star Alliance (LH, OS, SK și SN), până la destinația finală din biletul emis pe TAP.
– Rambursarea contravalorii biletului – se va rambursa suma integrală pentru bilete cu călătoria neîncepută și se va calcula prorata aferentă segementelor de călătorie neutilizate, pentru bilete cu călătoria începută.

Citește și  Ofertă LOT: zboruri la reducere din București și Cluj către Polonia, America de Nord și Asia

În funcție de modalitatea de achiziționare a biletelor, pasagerii sunt îndrumați să contacteze următoarele entități pentru a discuta despre varianta de asistență pe care o agrează:

1. Pasagerii care au achiziționat biletul de avion printr-o agenție de turism (online sau tradițională) se vor adresa reprezentanților acesteia pentru a discuta despre modalitatea preferată de asistență – rerutare sau rambursarea contravalorii biletului.
2. Pasagerii care au achiziționat biletul de avion de pe site-ul oficial al companiei TAP, www.flytap.com, se vor adresa Contact Center-ului TAP folosind una din adresele de mail de mai jos, specificând codul de rezervare și/sau numărul de bilet în cauză: rarefunds.tps@tap.pt și reservas.online@tap.pt.

„Este foarte important să se țină cont de cele două modalități de contact, în funcție de modalitatea de achiziționare a biletului. Vă vom ține la curent privind eventualele update-uri la această procedură”, se mai arată în comunicatul aparținând TAP Portugal.

Citește și  UberJET, sau cum să ajungi din București la mare într-o oră

sursa: aeronews.ro

Ți-a plăcut acest articol? Arată-le și prietenilor tăi, sharing is caring!

BoardingPass

348 postări
0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Inline
Pentru a fi la curent cu toate noutățile, dă LIKE paginii noastre de Facebook și vei vedea rapid fiecare știre pe care o vom publica.
Inline
Pentru a fi la curent cu toate noutățile, dă LIKE paginii noastre de Facebook și vei vedea rapid fiecare știre pe care o vom publica.