TAROM a anunțat luni că reduce și mai mult cateringul oferit pasagerilor la bordul avioanelor sale.
Potrivit unui anunț publicat de compania aeriană luni, 1 noiembrie, pe pagina de Facebook, pasagerii vor primi pe zborurile TAROM operate spre destinații internaționale doar apă minerală sau plată.
Această măsură era deja în vigoare de câteva luni pe zborurile interne, unde servea doar un pahar cu apă sau o sticlă cu apă de 0.5 litri, însă din 1 noiembrie va fi aplicată și pe rutele externe.
De la începutul pandemiei și până la 1 noiembrie TAROM a oferit pe rutele externe tuturor pasagerilor pe lângă o sticlă cu apă și un sandwich.
Motivarea companiei: „valul 4 de pandemie”. Deloc surprinzător, internauții ironizează compania TAROM în secțiunea de comentarii a postării prin care a anunțat reducerea cateringului.
„Ținând cont de actuala situație pandemică generată de valul 4 al COVID-19, vă informăm că TAROM va modifica serviciul de catering la bordul aeronavelor sale, prin limitarea acestuia la oferirea de apă minerală plată/acidulată, pe cursele externe și interne regulate, începând cu data de 1 noiembrie 2021.
Pasagerii business vor beneficia, în continuare, de acces la Business Lounge, pe toate aeroporturile pe care operăm. Menționăm faptul că aceste măsuri au fost luate pentru siguranța pasagerilor și a echipajului de cabină,” se arată în mesajul companiei.
Pe lângă această schimbare, TAROM a mai introdus în 26 octombrie 2021 și biletele de avion fără bagaj de cală inclus în prețul biletului, detalii AICI.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.
Este penibil ce se intampla la Tarom. De cca 10 ani s-au perindat la conducere tot felul de habarnisti si impostori. Astia de acum nu sunt departe de fostii sefi de la Tarom. Au mai fost directori care au cerut pentru economie, scoaterea hartiei igienice de la toaletele birourilor companiei Tarom si asezonate cu afise care solicitau angajatilor sa traga apa dupa 2-3 utilizari ale WC-ului. Ce ne mai miram ? O natie de cretini si imbecili. Au facut-o praf si pe asta.
Sunteți penibili dar cu ce ați servit vara asta în afara de nimic?