Avionul care urma să fie al șaselea Boeing 737 MAX Blue Air a fost asamblat, însă acesta nu va mai intra în flota companiei românești.
Boeingul 737 MAX 8 cu număr de serie 8141 a fost asamblat în luna octombrie 2021 pentru Blue Air și urma să fie înmatriculat YR-MXF, însă compania românească nu va mai recepționa acest avion.
Acest Boeing 737 MAX va fi într-un final livrat companiei low-cost norvegiene Flyr și va fi înmatriculat LN-FGE, conform informațiilor obținute de fotograful Woodys Aeroimages.
Flyr este o companie fondată în august 2020 în Norvegia și a operat primul zbor în 30 iunie 2021. În prezent zboară spre 12 aeroporturi din Europa și are în flotă patru Boeinguri 737-800NG.
Pe lângă cele patru Boeinguri 737-800NG, Flyr a comandat la începutul lunii octombrie 2021 de la Air Lease Corp. șase Boeinguri 737 MAX 8.
În prezent la centrul de livrare Boeing din Seattle mai există un avion 737 MAX asamblat pentru Blue Air, viitor YR-MXE.
Acesta a efectuat deja zboruri de test începând cu 29 octombrie 2021 și este complet vopsit în schema de vopsire a companiei low-cost românești, așadar e posibil ca acesta să fie recepționat de Blue Air.

Până acum compania low-cost românească a recepționat și operează de câteva luni de zile patru Boeinguri 737 MAX 8 din cele zece comandate de la Air Lease Corporation.
Referitor la comanda de MAX-uri, Oana Petrescu, CEO Blue Air, declară pentru BoardingPass: „Blue Air nu a redus numărul de MAX-uri contractate, dimpotrivă – ne-am reconfirmat opțiunea de a majora această comandă.
Din păcate însă, din cauza evoluției nefavorabile a valului 4 de pandemie în România, am stabilit de comun acord cu furnizorul aeronavelor decalarea termenelor de primire în flotă.”
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.