Analiză social media Quintly (28 Septembrie – 28 Octombrie) Wizzair vs Blue Air vs TAROM

În ultimii ani, rețelele sociale au devenit o parte importantă din planul de business al oricărei companii, fiind vitale pentru a aduce companiile mai aproape de consumatori și a se diferenția în industria în care activează. Activarea în mediul social a devenit rapid o unealtă vitală pentru firmele care vor să înțeleagă mai bine industria, competitorii, consumatorii și produsele sau serviciile de pe piața în care sunt prezenți.

Monitorizarea permanentă a informațiilor venite de la consumatori prin intermediul rețelelor sociale reprezintă semnale importante pentru companii, care le pot oferi un feedback constructiv, ajutând-le să câștige și să își mențină un avantaj competitiv față de restul companiilor cu care sunt în competiție.

Pentru o companie aeriană care activează pe o piață hipercompetitivă, este extrem de importantă interacțiunea cu publicul de pe rețelele sociale în care aceasta este prezentă. Beneficiul major al ”ascultării sociale” este interacțiunea în timp real, monitorizarea feedback-ului și mai ales adoptarea unor decizii imediate pe baza acestuia. Avantajul competitiv poate fi câștigat dacă compania reacționează în timp util, asigurându-se că informațiile primite din partea consumatorilor vor fi folosite înaintea competitorilor pentru a forma baza unor acțiuni strategice adoptate ulterior. Ascultarea socială trebuie să reprezinte un proces multi-funcțional, informația primită trebuind a fi folosită de toate departamentele pentru a maximiza impactul asupra companiei. De exemplu, feedback-ul venit de la consumatorii care utilizează un produs sau serviciu poate fi folosit de către departamentele de dezvoltare, marketing sau chiar vânzări într-un mod diferit sau valoros în aceași măsură. A folosi informația primită pe rețelele sociale înseamnă a comunica feedback-ul persoanelor cheie în cel mai scurt timp, fiecare departament trebuind a fi implicat în acest proces de ascultare socială.

Evoluție număr fani în perioada 28 Septembrie – 28 Octombrie

Așadar, folosind platforma Quintly, BoardingPass.ro a analizat cum s-au descurcat companiile Wizz Air, Blue Air și Tarom pe social media timp de o lună, între Septembrie-Octombrie 2017.

Cei mai mulți fani înregistrați în perioada analizată au fost cei de pe pagina companiei Wizz Air, în timp ce Blue Air și TAROM s-au situat cu mult sub compania ungurească. Cele mai multe postări au fost înregistrate de către Wizz Air, urmată de Blue Air și TAROM în timp ce rata de interacțiune (un indicator extrem de important care arată eficiența strategiei social media) pare a fi extrem de diferită: TAROM, cea mai mare rată de interacțiune, urmată de Blue Air și Wizz Air.

Vouă care strategie de social media vi se pare cea mai eficientă?

Abonează-te la BoardingPass Plus
Abonamentul BoardingPass Plus îți oferă acum acces la versiunea fără reclame a site-ului nostru și acces la articolele care conțin informații obținute în exclusivitate de BoardingPass.

Deții deja un abonament BoardingPass Plus?

⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.





Total
0
distribuiri
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articolul anterior

Noua politică de bagaje Wizz Air a intrat în vigoare astăzi; bagajele de mână nu se mai taxează

Articolul următor

Studiu IATA: ultimele trenduri ale modelelor de business low-cost

Articole similare

Abonează-te la BoardingPass Plus pentru:

  • ai acces la articolele și analizele publicate în exclusivitate pe site;
  • poți accesa un număr nelimitat de articole publicate pe site;
  • ai acces la profilurile complete ale companiilor aeriene din România;
  • ai acces la versiunea fără reclame a site-ului nostru;
  • vei fi printre primii care află cele mai importante știri din industrie.
Abonează-te acum nou
Profilul complet al acestei companii aeriene va fi disponibil în curând.

Abonament BoardingPass Plus

Dacă ești deja abonat la BoardingPass Plus, te rugăm să te conectezi pe site folosind numele de utilizator și parola contului tău.

În cazul în care nu ești abonat dar dorești să o faci, poți să te abonezi acum la BoardingPass Plus rapid și simplu.

De ce să cumperi un abonament BoardingPass Plus? Află aici.

Abonează-te la buletinul informativ Din aviație

Abonează-te gratuit la buletinul nostru informativ și îți trimitem în fiecare dimineață de vineri pe e-mail cele mai noi și importante știri din industria aviatică locală și globală.

Abonament BoardingPass Plus

Dacă ești deja abonat la BoardingPass Plus, te rugăm să te conectezi pe site folosind numele de utilizator și parola contului tău.

În cazul în care nu ești abonat dar dorești să o faci, poți să te abonezi acum la BoardingPass Plus rapid și simplu.

De ce să cumperi un abonament BoardingPass Plus? Află aici.

Abonează-te la buletinul informativ Din aviație

Abonează-te gratuit la buletinul nostru informativ și îți trimitem în fiecare dimineață de vineri pe e-mail cele mai noi și importante știri din industria aviatică locală și globală.

Total
0
Share