Blue Air nu se mai află în topul celor mai valoroase 50 de branduri românești

Boeing 737 MAX Blue Air YR-MXA / Foto: BoardingPass

Valoarea brandului Blue Air a scăzut în ultimii ani, iar în 2022 compania nu se mai clasează în topul celor mai valoroase 50 de branduri românești.

Brandul companiei aeriene românești Blue Air nu se mai află în Top 50 cele mai valoroase branduri românești, potrivit datelor publicate de Brand Finance în aprilie 2022.

În 2017 compania low-cost Blue Air se situa pe poziția 32 în topul celor mai valoroase branduri românești, iar un an mai târziu aceasta urcase încă două poziții în topul publicat de Brand Finance.

Datorită unei creșteri și mai mari în popularitate și valoare, în 2019 brandul Blue Air a urcat de pe poziția 30 până pe poziția 23, însă ulterior a început declinul.

În anul 2020 compania low-cost a coborât din nou pe poziția 30, iar în 2021 s-a situat pe poziția 36 a aceluiași top.

Acum, în ediția din 2022, brandul Blue Air nu se mai regăsește în Top 50 cele mai valoroase branduri românești, potrivit datelor publicate de Brand Finance.

Un alt brand românesc care a părăsit acest top în ediția din 2022 este Cocorico, iar anul acesta în topul celor mai valoroase 50 de branduri românești au intrat Bilka și berea Ciuc.

Singurul brand românesc a cărui activitate principală o reprezintă transportul de persoane care se află în Top 50 cu cele mai valoroase branduri românești în 2022 este CFR Călători (poziția 49).

Până în 2020 în topul celor mai valoroase 50 de branduri românești se mai afla și compania aeriană TAROM.

În 2022 cele mai valoroase 10 branduri românești sunt eMAG, Dacia, Dedeman, Petrom, Banca Transilvania, Digi/RCS&RDS, Electrica, BRD, BCR și Catena.



Total
8
distribuiri
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole similare
Total
8
Share