Compania Națională Aeroporturi București (CNAB) care administrează cele două aeroporturi ale capitalei are începând din această seară un nou director general.
În ședința Consiliului de Administrație a CNAB care a avut loc marți seara s-a decis ca funcția de director general al CNAB să fie preluată de Florin Dimitrescu.
Florin Dimitrescu este al șaselea director general a CNAB în ultimii doi ani și a preluat mandatul de la Alexandru Ivan care a demisionat în 16 ianuarie de la conducerea CNAB, la mai puțin de la un an de la numirea sa în funcție pe filieră politică.
În mandatul avut de Alexandru Ivan au fost începute mai multe proiecte de revigorare a aeroportului Otopeni însă în prezent majoritatea acestora sunt blocate.
Noul director general al Companiei Naționale Aeroporturi București a ocupat în trecut funcția de director general la compania Romstrade și de director de dezvoltare a companiei UTI. De asemenea, acesta a mai ocupat funcții de conducere în companii de stat și a avut activitate în Guvernul României.
Florin Dimitrescu este nepotul lui Mirică Dimitrescu, cunoscut după ce a falimentat două companii aeriene, cu ţepe de zeci de milioane de dolari. Compania aeriană Jaro International a dat faliment la începutul anilor 2000 când avea datorii de 6.5 milioane de dolari către TAROM, Romatsa şi aeroporturile Otopeni şi Băneasa.
În ciuda faptului că CNAB raportează anual creșteri semnificative în ceea ce privește numărul de pasageri dar și a profitului aeroportul Otopeni a fost condus în ultimii ani de oameni numiți în funcție pe filieră politică fără experineță în industrie.
Rezultatele foștilor manageri vorbesc de la sine: proiectele de dezvoltare ale aeroportului pentru a ține pasul cu creșterea numărului de pasageri sunt aproape inexistente iar cele care au fost începute sunt, majoritaatea, blocate.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.