British Airways a micșorat serviciul său de produse alimentare și nu va mai furniza două mese călătorilor de la clasa Economy pe zborurile cu o durată mai mică de opt ore și jumătate.
În loc de două mese complete, pasagerii vor primi doar una ca parte a noilor măsuri, care se aplică și în cazul călătoriilor cu o durată de mai puțin de șapte ore pentru pasagerii clasei Economy Premium.
Dreptul de a selecta diverse produse ce conțin alcool sau gustări suplimentare nu vor fi afectate.
Un purtător de cuvânt al British Airways a declarat: „Noi oferim clienților pe toate zborurile noastre transatlantice o masă cu trei feluri de mâncare, serviciu de bar și gustări. Chiar și pe zborurile către Coasta de Vest clienților noștri le este oferită o masă în plus pe timpul zborului. Examinăm cu atenție serviciul de catering pentru a ne asigura că investim acolo unde contează cel mai mult pentru clienții noștri”.
Alex Cruz, în vârstă de 50 ani, a preluat funcția de CEO și președinția British Airlines în luna aprilie a acestui an, după ce și-a început cariera în cadrul American Airlines în 1995.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.