Cazul companiei Blue Air este, începând cu data de 6 septembrie, subiectul cel mai mediatizat în mass-media românească.
Partea văzută și controversată este decizia companiei aeriene low-cost de a anula timp de o săptămână toate zborurile pe care trebuia să le efectueze.
Hotărârea este justificată de faptul că Administrația Fondului de Mediu a blocat conturile Blue Air și drept urmare, spun reprezentanții Blue Air, compania nu a mai putut face plăți către furnizorii de combustibil.
Conform datelor companiei de monitorizare mediaTRUST, cazul Blue Air a avut o mediatizare colosală în mass-media, înregistrând aproape 7.000 de materiale (presă scrisă, radio, TV, online si social media), în doar două zile, în 6 și 7 septembrie.
„Datorită unei situații neprevăzute constând în poprirea tuturor conturilor companiei Blue Air de către Ministerul Mediului pentru neplata unei amenzi, compania aeriană BlueAir Aviation se vede obligată, fiind în imposibilitate de a achita vreun furnizor, să sisteze toate zborurile programate a pleca din România, respectiv din Bucuresti Otopeni, Bacău, Cluj Napoca si Iasi pana luni, 12 septembrie 2022”, este anunțul Blue Air, publicat în data de 6 septembrie.
În perioada 6-7 septembrie 2022, publicațiile au avut audiență generală de peste 80 de milioane de contacte, ceea ce înseamnă că fiecare român a intrat în contact cu mesajele transmise despre subiectul Blue Air de aproape cinci ori, analizând toate mediile (presă scrisă, radio, TV, online si social media).
Doar în online și social media s-au înregistrat aproape 6.000 mențiuni în două zile (6 și 7 septembrie) despre Blue Air. Întregul conținut din această perioadă a generat un reach de peste 18 milioane de contacte potențiale, așadar fiecare român a intrat în contact cu mesajele pe subiectul Blue Air cel puțin o dată în două zile.
La TV s-a înregistrat cel mai mare reach, 35.712.000 contacte, potrivit mediaTRUST.
Din calculele acesteia, fiecare român a putut intra în contact cu mențiunile despre Blue Air de peste două ori în perioada 6-7 septembrie. Televiziunile care au relatat cel mai frecvent ultimele știri despre criza Blue Air au fost Digi24, Euronews Romania, Antena3 și B1 TV.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.