CFR Călători va suplimenta numărul curselor pe care le va opera pe relația București Nord – Aeroport Henri Coandă după ce compania privată Regio Călători s-a retras de pe rută.
Compania feroviară națională va opera astfel un total de 31 de curse dus-întors pe zi pe relația București Nord – Aeroport Henri Coandă dintr-un total de 36 de curse dus-întors pe zi.
Decizia CFR Călători de a suplimenta numărul trenurilor pe care le operează între cele două stații vine la doar câteva zile după ce compania privată Regio Călători a anunțat că se retrage de pe rută.
Regio Călători a început să opereze trenuri spre aeroportul Henri Coandă din Otopeni în decembrie 2020 când a fost deschisă oficial legătura feroviară dintre Gara de Nord și cel mai mare aeroport din România.
Din cele 36 de trenuri dus-întors operate pe zi pe această rută, compania privată Regio Călători asigura 10 dintre ele.
Dacă CFR Călători sau Transferoviar Călători (TFC) nu suplimentau numărul de trenuri operate spre aeroport, în unele momente ale zilei exista o cadență a trenurilor de 80 de minute față de 40 de minute cât era când companiile feroviare operau toate cele 36 de trenuri dus-întors pe zi pe această rută.
De la 1 iulie 2021 pe relația București Nord – Aeroport Henri Coandă vor opera trenuri doar două companii, CFR Călători și compania privată Transferoviar Călători (TFC).
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.