Pentru perioada următoare, vizată de codurile galben și portocaliu de caniculă, Compania Națională Aeroporturi București a luat o serie de măsuri pentru confortul și protejarea pasagerilor.
Astfel, pentru reducerea disconfortului pasagerilor, au fost amplasate dozatoare de apă cu pahare de unică folosință în terminalele de pasageri, alimentate regulat. De asemenea, personalul medical al Aeroportului Henri Coandă este pregătit să intervină în orice moment cu două echipe și două ambulanțe complet utilate pentru orice tip de urgență medicală. Totodată, se asigură funcționarea la capacitate maximă a sistemelor de climatizare din aeroport, astfel încât să se mențină un nivel adecvat de confort termic al pasagerilor.
Pentru angajații CNAB care desfășoară activități în exterior, au fost dispuse măsuri în conformitate cu prevederile legale, inclusiv acordarea de apă minerală.
Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti asigură pasagerii și companiile aeriene că ia toate măsurile necesare pentru confortul şi securitatea pasagerilor, dar şi pentru desfăşurarea în deplină siguranţă a operaţiunilor aeroportuare, la standarde înalte de calitate şi profesionalism.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.