Curiozități
Îmi place

Cum poate personalizarea serviciilor influența modelele de venituri anciliare ale companiilor aeriene?

10 noiembrie 2017
645 Vizualizări
0 Comentarii
citire în 5 minute
Cum poate personalizarea serviciilor influența modelele de venituri anciliare ale companiilor aeriene?

Conform unui studiu NTT Data, conducerea unei companii aeriene, chiar și în perioade de boom, este dificil de gestionat. Vorbim de o industrie care este afectată de schimbările din economia regională și globală și de reglementările guvernamentale dinamice și cele de control. Creșterea presiunii concurențiale și creșterea așteptărilor clienților au forțat companiile aeriene să inoveze și să creeze noi oportunități de venit folosind tehnologiile digitale.

În ultimii ani, sistemele anciliare au influențat semnificativ linia de vârf a liniei aeriene. Acestea au un impact semnificativ asupra rentabilității companiilor aeriene. Începute inițial de către transportatorii LCC ca o strategie de compensare a tarifelor reduse, abordarea veniturilor anciliare a fost acum adoptată de companiile aeriene indiferent de modelul de business. Nu este neobișnuit să se perceapă taxe suplimentare pentru bagajele înregistrate, mesele la bord, preferința scaunelor. Veniturile anciliare mai mari nu numai că permit companiilor aeriene să își păstreze prețurile la bilete, dar oferă și o modalitate de a se diferenția pe o piață extrem de competitivă prin experiențe menite să îmbunătățească calitatea călătoriilor pentru clienții lor. Ultimul deceniu s-a limitat doar în ceea ce privește taxele pentru bagaje, locurile preferate, mesele la bordul avionului, dar creșterea viitoare a veniturilor anciliare va veni prin intermediul produselor și serviciilor oferite pe diferite canale pentru a spori experiența pasagerilor.

Citește și  Skytrax: Aer Lingus se află pe locul trei în preferințele călătorilor

Aspectele universal aplicabile nu mai sunt suficiente. Sugestiile personalizate sunt ceea ce companiile aeriene au nevoie pentru îmbunătățirea afinității clienților și de realizarea unor profituri mai mari. Studiile arată că apelurile la acțiune (call to action) personalizate aduc conversii ale vânzărilor cu 42% mai mult decât apelurile la acțiune automatizate. Mesajul personalizat prin intermediul canalelor de marketing digitale și al aplicațiilor mobile poate ajuta la furnizarea de servicii accesibile. Acest lucru a fost demonstrat de companiile aeriene cu un venit mediu mai mare pe pasager. Astfel de companii aeriene au demonstrat o tendință mai mare de a oferi accesoriile personalizate.

Companiile aeriene trebuie să aibă strategii aplicabile pentru a oferi o combinație dorită de oferte personalizate. Ca un prim pas în această călătorie, companiile aeriene trebuie să-și diversifice ofertele lor anciliare. O combinație de accesorii anciliare tradiționale și digitale ajută la crearea unui portofoliu de produse diversificat, care să permită milioanelor de pasageri care se îmbarcă anual cu o companie aeriană. Companiile aeriene trebuie să-și segmenteze pasagerii în mod restrâns. Platformele de date împreună cu tehnicile de învățare automatizate pot fi implementate pentru a analiza profilurile utilizatorilor, a crea înțelegerea contextuală a nevoilor lor de călătorie și a oferi servicii specifice. În plus, pentru a personaliza și a îmbunătăți implicarea clienților, companiile aeriene trebuie să reacționeze instantaneu la orice schimbare a așteptărilor. Acestea ar trebui să fie livrate în cel mai oportun moment prin utilizarea celei mai viabile metode de comunicare. Smartphone-urile, tabletele și tehnicile care pot fi purtate împreună cu tehnologiile de comunicare, permit companiilor aeriene să ajungă imediat la clienții lor cu oferte în timp real.

Citește și  Studiu SITA 2017: Nivelul satisfacției pasagerilor este dat de investițiile în tehnologie

Ți-a plăcut acest articol? Arată-le și prietenilor tăi, sharing is caring!

BoardingPass

355 postări
0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *