Curiozități
Îmi place

Despre aplicația „Layover with a Local” by KLM

29 iunie 2016
7015 Vizualizări
0 Comentarii
citire în 4 minute
Despre aplicația „Layover with a Local” by KLM

Aeroportul Internațional Schiphol, unul dintre cele mai tranzitate aeroporturi din lume, reprezintă hub-ul principal pentru operatorul KLM, membru Star Alliance, poziționat la doar jumătate de oră distanță de centrul aglomerat al orașului Amsterdam.

Probabil fiecare dintre noi ne-am întâlnit cu situația de a avea cel puțin un zbor cu escală. Și la fel de probabil chiar pe Aeroportul Internațional Schiphol. Ei bine, echipa de marketing a KLM s-a gândit la o metodă prin care „să îndulcească” aceste escale, dezvoltând aplicația „Layover with a Local” (layoverwithalocal.klm.com).

Chiar dacă Aeroportul Internațional Schiphol are o mulțime de facilități, echipa de marketing a KLM a fost în căutarea unui mod de a ajuta pasagerii care fac escală cu o oprire suficient de lungă pentru a experimenta frumusețile orașului Amsterdam. Aplicația „Layover with a Local” permite pasagerilor să se conecteze cu rezidenții locali din Amsterdam care sunt înregistrați în aplicație și arată dacă sunt disponibili în cazul în care călătorul se află în oraș.

Citește și  JOON este numele noii companii aeriene din grupul Air France - KLM (FOTO / VIDEO)

Pentru a putea utiliza aplicația, călătorii trebuie să-și indice numele și numărul de rezervare al biletului de avion. Apoi, KLM verifică pasagerul are suficient timp pentru a întreprinde o călătorie prin oraș. În cazul în care răspunsul este da, și există o potrivire la nivel conversațional și al intereselor, pasagerul primește o notificare pe telefonul său. Odată ce aterizează la Schiphol, aplicația îi îndrumă spre stația de tren a aeroportului. Contravaloarea biletului de tren și o băutură sunt incluse în prețul biletului de avion. Călătoria este scurtă până la Gara Centrală din Amsterdam, iar în cazul în care pasagerul ar trebui să se întâlnească cu un localnic, acesta va trebui să dețină un telefon cu numele călătorului afișat pe ecran.

Aplicația gratuită „Layover with a Local” va trimite o alertă atunci când pasagerul va trebui să se întoarcă la aeroport pentru îmbarcare.

Citește și  Grupul Air France - KLM oferă primele detalii ale diviziei low-cost la care lucrează

Aplicația este încă în fază pilot până la sfârșitul lunii iunie, fiind pusă la dispoziție pentru utilizatorii de iTunes și se poate descărca în S.U.A., Canada și Italia. Până la ora actuală aplicația „Layover with a Local”a atras interesul a mai mult de 3.000 de oameni.

Ți-a plăcut acest articol? Arată-le și prietenilor tăi, sharing is caring!

BoardingPass

355 postări
0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *