Așa cum scriam într-un articol anterior, un grup de oameni de afaceri se pregătesc să lanseze o nouă companie aeriană în România, Fly Lili.
Pe site-ul viitoarei companii aeriene se menționează că Fly Lili va avea în flotă avioane Airbus A320 și A310F însă nu se prezintă și alte detalii referitoare la avioane.
Cu toate acestea, noi am aflat câteva informații mai concrete despre viitoarea flotă a companiei Fly Lili.
Primul avion care ar urma să intre în flota Fly Lili este un Airbus A320 și va fi înmatriculat YR-LIL. Avionul are număr de serie (MSN) 424 și a fost asamblat în vara anului 1993.
Propulsia acestui A320 e asigurată de două motoare IAE V2500-A1 și are o capacitate de transport de 180 de locuri. Ultima companie aeriană pentru care a zburat este Electra Airways (Bulgaria).
Surse din Bulgaria și România au confirmat pentru BoardingPass că acest avion va ajunge în flota Fly Lili și ar urma să fie adus la București în decursul lunii mai 2021.

În ceea ce privește flota de avioane cargo, Fly Lili ar urma să preia cel puțin un Airbus A300F de la compania turcă MNG Airlines, așadar nu ar fi vorba despre A310F cum se menționează pe site-ul companiei.
Numărul de serie al primului A300F Fly Lili nu a putut fi confirmat, însă e posibil să fie vorba despre avionul care e înmatriculat 5S-ABO, număr de serie (MSN) 756, și operat de compania slovenă Solinair pentru DHL.

Pe lângă informațiile referitoare la flotă, am mai aflat și faptul că din echipa Fly Lili fac parte printre alții și Eugen Ciobanu, Gheorghe Vâlceanu, Marius Mădălin Florea și Mircea Mecu.
De asemenea, pe grupul de Facebook al BoardingPass găsiți informații cu privire la semnificația numelui Fly Lili și a logoului ales de compania aeriană.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.
Avionul de la MNG este un Airbus300-600 cu motoare GE CF6 80C2. acum este operat de MNG pentru DHL din LEJ.
Așa e, e înmatriculat în prezent S5-ABO și operat de Solinair pentru DHL.