Cele două Boeinguri 737-800NG noi primite de TAROM în la finalul lunii Mai a acestui an, înmatriculate YR-BGJ ”Sarmizegetusa” și YR-BGK ”Marea Unire”, au intrat în serviciul comercial din 13 Iunie, iar de atunci, compania națională a decis ca pe zborurile internaționale operate cu aceste avioane să nu le mai ofere pasagerilor masă caldă.
După cum probabil știți deja, aceste avioane erau pregătite de Boeing pentru a fi livrate către operatorul low-cost Pegasus Airlines din Turcia. Din cauza acestui fapt, cabina avioanelor este configurată într-o singură clasă de călătorie și oferă 189 de locuri. Pe lângă spațiul de la picioare redus din cauza configurației pentru care a optat fostul proprietar al avioanelor, ambele Boeinguri au doar trei cuptoare, iar acest lucru face imposibilă încălzirea meniurilor pentru 189 de pasageri într-un timp rezonabil.
Așadar, forțati de situație, pe rutele internaționale operate cu cele două avioane (cele mai frecvente fiind Madrid, Amsterdam, Tel-Aviv, Barcelona, Valencia, Alicante), TAROM le oferă acum pasagerilor un sandwich, napolitană Milka și banană, după cum puteți observa în fotografia de mai jos, și băuturi răcoritoare, alcoolice și cafea sau ceai.
Ca să înțelegeți mai bine această situație, aflați că alte Boeinguri din flota TAROM au cinci cuptoare și un număr mult mai mic de scaune, deci trei cuptoare la un număr de 189 de pasageri este prea puțin.
Cu ocazia asta, vă amintesc că pe lângă rutele operate de cele două Boeinguri 737-800NG noi mai sunt și alte rute internaționale pe care TAROM nu oferă masă caldă. Pe zborurile scurte, cum sunt cele către destinațiile din Grecia, Bulgaria, Serbia, Ungaria, Moldova, Israel, Germania (excepție Hamburg) și Austria, operatorul aerian le oferă pasagerilor același meniu care conține un sandwich, fructe și o napolitană Milka + băuturi.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.