Transportatorul low-cost JetBlue va achiziționa două avioane Airbus A321 în următorii șapte ani. Aceste două aeronave, spune CEO-ul Robin Hayes, ar putea efectua zboruri pe rute europene. Așadar, compania lasă de înțeles că dorește extinderea zborurilor în Europa.
Compania a făcut referire despre această expansiune în raportul trimestrului II al acestui an, lansat la începutul acestei săptămâni. Pe lângă faptul că a înregistrat o majorare de 18,5% a câștigurilor trimestriale, a anunțat, de asemenea, că JetBlue intenționează să-și extindă serviciile sale premium „Mint” prin modificarea unui contract de servicii pentru aeronave noi cu Airbus.
Acest acord prevede aducerea unui total de 30 de avioane A321 în flota JetBlue în decursul următorilor șapte ani, 15 avioane urmând să sosească începând cu anul viitor. Un număr suplimentar de 15 A321neo va fi livrat începând cu anul 2020.
Pe termen scurt, compania aeriană a explicat că va utilizarea aceste noi achiziții pentru a satisface nevoile călătorilor din corporații și ale oamenilor de afaceri.
Cu toate acestea, JetBlue va avea o anumită flexibilitate în ceea ce privește aceste noi achiziții. După cum CEO-ul Robin Hayes a explicat în cadrul companiei aeriene făcând adresă la câștigurile înregistrate, compania ar putea alege să transforme această comandă de A321neo în A321-LR, o nouă versiune ce poate străbate distanțe mai lungi, astfel făcând o posibilitate din operrarea zborurilor transatlantice.
În ceea ce privește această perspectivă, Hayes a spus: „Acest tip de avion modernizat ar putea fi un factor pozitiv pentru noi și ne oferă posibilitatea de a opera zboruri JetBlue din Europa către orașe de pe Coasta de Est a SUA”.
Marty St. George, vicepreședinte executiv al departamentului planificării zborurilor comerciale, a adăugat: „A321-LR ar putea fi saltul ce ne va permite să impulsionăm relevanța noastră pentru orașe de pe Coasta de Est și pentru a accelerarea lansării de servicii pentru Europa”.
Hayes a avertizat că nu este indicat să se ia decizii până la sfârșitul anului 2017. Cu toate acestea, Marty St. s-a grăbit să sublinieze faptul că în timp ce un număr de transportatori furnizează servicii transatlantice, 87% din capacitatea reală a pieței din această zonă este preluată numai de trei alianțe.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.