Lufthansa a făcut publice detalii despre noile modele de scaune care vor fi instalate în toate clasele de călătorie ale avioanelor cu care operează zboruri lung-curier.
Compania germană va instala treptat noi modele de scaune în avioanele cu care operează zboruri lung-curier.
Lufthansa a anunțat că procesul de modernizare a interiorului avioanelor sale va costa în total aproximativ 2,5 miliarde de euro. De asemenea, compania va schimba nu mai puțin de 30 de mii de scaune.
Cabina clasei întâi va avea un model de scaun care va avea o lățime de aproape un metru, iar pereții laterali vor avea o înălțime până aproape de tavanul avionului.
De asemenea, acest model de scaun va avea spații de depozitare suplimentare față de versiunea actuală și o garderobă, însă mai multe detalii și ilustrații cu scaunele din clasa întâi vor fi prezentate în 2023.
Un model de scaun similar va fi introdus în suita din clasa business a noilor cabine, anunță Lufthansa.
Spre deosebire de restul scaunelor din clasa business, suita va fi amplasată în primul rând al clasei business și va avea pereți mai înalți, ușă de acces și un monitor de 27 de inci.

Scaunele normale din clasa business vor avea un monitor de 17 inci, încărcător wireless pentru telefoane și alte dispozitive personale.
Cu aceste noi scaune, Lufthansa oferă tuturor pasagerilor din clasa business acces direct la culoar.
În clasa premium economică vor fi instalate scaune identice cu cele deja existente în avioanele dedicate zborurilor lung-curier ale companiei Swiss.
Clasa economică va beneficia și ea de un nou model de scaun, iar pasagerii vor putea rezerva locul din mijloc gratuit.
În plus, Lufthansa va instala în clasa economică un nou model de scaune pentru „Sleeper’s row”. Suportul pentru picioare al acestor scaune va putea fi rabatat și va fi creat astfel un pat format din trei scaune din clasa economică.

Compania va oferi pasagerilor care rezervă „Sleeper’s row” în plus o saltea.
Noile scaune vor fi instalate în peste 100 de avioane de tip Airbus A350, Boeing 747-8, 787 Dreamliner și 777-9 din flota Lufthansa.
Este neclar dacă vor fi modernizate și Airbusurile A330 și A340 din flota companiei germane.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.