Lufthansa – cel mai puternic brand de pe piața locală de turism și transport aerian, conform Superbrand România

CGI: Air-to-air Motiv der Lufthansa A380./CGI: air-to-air image of the Lufthansa A380.

Lufthansa, principalul grup aviatic străin prezent în România, a primit distincția Superbrand odată cu cea mai nouă ediție a clasamentului brandurilor pe plan local.

„Brandul este cel care ne ajută să ne diferențiem de competiție. În condițiile pieței globale de astăzi, este vital să știi cum să te diferențiezi. Brandul nostru le vorbește oamenilor despre ADN-ul companiei, ne motivează angajații și le indică acestora direcția spre care ne îndreptăm. Suntem foarte mândri să primim această distincție, care ne oferă un plus de motivație să rămânem cea mai bună alegere pentru clienții noștri”, a spus Antonio Tassone, Country Manager Lufthansa România și Moldova la primirea premiului.

Advertisements

Catalogul „Superbrands” este singurul studiu independent realizat în România ce reunește opiniile profesioniștilor și cele ale consumatorilor cu scopul de a valida cele mai puternice branduri prezente activ pe piața din România. Grupul Lufthansa își păstrează statutul de cel mai popular grup aerian internațional care operează pe plan local, îndeplinind criteriile Skytrax World Airline Awards 2015, cel mai prestigios clasament internațional din industria aviației.

Operatorul Lufthansa este un jucător economic important în România, cu 182 de zboruri săptămânale care conectează România cu hub-urile companiei din Frankfurt, Munchen, Düsseldorf, Zurich și Viena. Alături de celelalte companii aeriene din grup, Eurowings, SWISS și Austrian, Lufthansa operează zboruri în cinci orașe din România: București, Timișoara, Cluj, Sibiu și Iași.

sursa: prwave.ro

Advertisements
Total
0
distribuiri
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole similare
Total
0
Share