Urmărește-ne

Pasagerii îşi pot reprograma online zborurile cu ajutorul aplicaţiei Amadeus

Știri

Pasagerii îşi pot reprograma online zborurile cu ajutorul aplicaţiei Amadeus

Datorită noii soluţii Amadeus Ticket Changer (ATC) Shopper, clienţii agenţiilor de turism îşi pot reprograma on-line zborurile lor, în orice zi, în orice moment. Cea mai nouă membră a suitei ATC este prima soluţie self-service online din lume pentru modificarea rezervărilor de zboruri.

ATC Shopper poate modifica toate tipurile de bilete și tarife. Aplicația asigură un acces online facil, 24/7, la diferite rute, itinerarii și orare, iar clienții pot să-și reprogrameze zborurile pe cont propriu și să se simtă în permanență încrezători că au primit cel mai bun tarif. Amadeus se așteaptă ca ușurința de utilizare a ATC Shopper să crească numărul schimbărilor de rezervări de zbor și, ca rezultat, să îmbunătățească veniturile pentru agențiile online de turism care oferă această opțiune pentru clienţii lor.

„Am creat ATC Shopper pentru că ştim că pasagerii doresc să dețină controlul asupra modului în care călătoresc, iar agențiile de turism doresc să ofere clienților lor cea mai bună experiență de călătorie posibilă. ATC Shopper este un alt pas înainte în lumea călătoriilor personalizate”, spune Rudy Daniello, VP Distribution Product Management, Amadeus.

Citește și  Mai multe zboruri au fost anulate datorită a trei erupții vulcanice

Amadeus este gata să ofere această nouă soluție agențiilor online de turism din întreaga lume.
ATC Shopper este cel mai recentă dezvoltare adusă suitei ATC, care include mai multe facilități de modificare și anulare a biletelor, precum Amadeus Ticket Changer Reissue, Amadeus Ticket Changer Involuntary și Amadeus Ticket Changer Refund.

Împreună, aceste patru produse permit ca cerințele clienților de schimbare a rezervărilor și biletelor să fie gestionate rapid, în mod eficient. Indiferent dacă este vorba despre modificarea prețului, re-emiterea sau anularea unui bilet sau itinerar, suita Amadeus Ticket Changer funcționează atât online, cât și offline, pentru a ajuta agențiile de turism să-și reducă costurile și să ofere clienților servicii excepționale.

Amadeus este lider în furnizarea de soluții de tehnologie și de distribuție pentru industria de turism. Grupurile de clienți includ furnizori de turism (de exemplu, companii aeriene, hoteluri, operatori de transport feroviar, linii de feribot, etc.), vânzători din turism (agenții de turism și site-uri specializate) și clienți finali (corporații și companii de management al turismului).

Citește și  Compania Blue Air a anunţat că va opera zboruri pe ruta Bucureşti-Lisabona, din vara anului 2016

Grupul Amadeus are în jur de 13.000 de angajați la nivel global, în sediile centrale din Madrid (sediul central corporativ), Nisa (dezvoltare) și Erding (operațiuni), precum și în cele 71 de reprezentanțe Amadeus la nivel global.

efinance.ro

Ți-a plăcut acest articol? Arată-le și prietenilor tăi, sharing is caring!

Click pentru a comenta

Vrei să zici ceva?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Publicitate

Suntem și pe Facebook

Noutăți de pe Instagram

Something is wrong.
Instagram token error.

Parcare Otopeni

Parcare Otopeni

Articole populare

Publicitate
Mergi sus