Știri
Îmi place

Pasagerii zborului Wizzair W63175 București – Barcelona au așteptat în aeroport ore în șir explicații pentru zborul întârziat

21 august 2016
17595 Vizualizări
0 Comentarii
citire în 3 minute
Pasagerii zborului Wizzair W63175 București – Barcelona au așteptat în aeroport ore în șir explicații pentru zborul întârziat

Potrivit informațiilor televiziunii Digi24, peste 100 de pasageri care trebuiau să zboare de la București la Barcelona aseară cu zborul W63175 al operatorului low-cost Wizzair au așteptat ore-n șir explicații pentru zborul întârziat cu câteva ore.

Zborul W63175 trebuia să decoleze aseară de pe aeroportul din Otopeni la ora 18:35, însă a decolat abia la ora 00:00, întârzierea însumând peste 5 ore. Pasagerii au aterizat la Barcelona la ora 01:50, în loc de ora 21:00 cum trebuia să se întâmple. Conform FlightRadar24.com, vedem că același zbor al Wizzair operat joi seara a avut o întârziere similară.

Istoric zbor Wizzair W6 3175 OTP-BCN (FlightRadar24.com)

Istoric zbor Wizzair W6 3175 OTP-BCN (FlightRadar24.com)

„Singura explicatie pentru întârziere a fost că fac tur-retur cu avioanele și din cauza altei curse a întârziat și aceasta. Am făcut și plângere oficială pe site, au trecut vreo trei ore și după trei ore am primit o apă plată și un sandviș, nu am primit niciun fel de explicații și nu e un sistem pus la punct să iei legătura cu ei, să știi ce să faci, ce s-a întâmplat. Sunt peste 100 de persoane și suntem ultimii rămași cu cursa asta”, a declarat pentru Digi24 Alex Ghica, pasager.

Citește și  Compania Fly Dubai prezintă oferta de primăvară 2016 - până la 30% reducere din tarifele Clasei Economic și Business

Wizzair a răspuns în decursul acestei dimineți solicitării trimise de postul de televiziune aseară, iată și răspunsul oficial:
„Zborul W6 3175, de la București la Barcelona, a fost întârziat din cauza unei verificări tehnice neprevăzute a aeronavei, de pe parcursul zilei. Pasagerilor li s-au oferit alimente și apă, conform politicii WIZZ și a regulamentului UE. Wizz Air își cere scuze pasagerilor pentru acest inconvenient, însă siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor este prioritară”, au declarat reprezentanți ai companiei.

Ți-a plăcut acest articol? Arată-le și prietenilor tăi, sharing is caring!

Gabriel Bobon

Fondator al siteului BoardingPass.ro; Pasionat de internet, călătorii, aviația comercială, fotografie, fan Apple. A zburat cu cele mai mari avioane comerciale, Airbus A380 (Lufthansa), Boeing 747-8I (Lufthansa), Boeing 777 (Air France și Emirates), Boeing 787 (LATAM, Air France și LOT), Boeing 767 (Delta) și Airbus A350-900 (Finnair). Îi poți urmări istoricul zborurilor pe JetItUP.com.

592 postări
38 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Inline
Pentru a fi la curent cu toate noutățile, dă LIKE paginii noastre de Facebook și vei vedea rapid fiecare știre pe care o vom publica.
Inline
Pentru a fi la curent cu toate noutățile, dă LIKE paginii noastre de Facebook și vei vedea rapid fiecare știre pe care o vom publica.