Urmărește-ne

Pasagerii zborului Wizzair W63175 București – Barcelona au așteptat în aeroport ore în șir explicații pentru zborul întârziat

Foto: Gabriel Bobon (BoardingPass.ro)

Știri

Pasagerii zborului Wizzair W63175 București – Barcelona au așteptat în aeroport ore în șir explicații pentru zborul întârziat

Potrivit informațiilor televiziunii Digi24, peste 100 de pasageri care trebuiau să zboare de la București la Barcelona aseară cu zborul W63175 al operatorului low-cost Wizzair au așteptat ore-n șir explicații pentru zborul întârziat cu câteva ore.

Zborul W63175 trebuia să decoleze aseară de pe aeroportul din Otopeni la ora 18:35, însă a decolat abia la ora 00:00, întârzierea însumând peste 5 ore. Pasagerii au aterizat la Barcelona la ora 01:50, în loc de ora 21:00 cum trebuia să se întâmple. Conform FlightRadar24.com, vedem că același zbor al Wizzair operat joi seara a avut o întârziere similară.

Istoric zbor Wizzair W6 3175 OTP-BCN (FlightRadar24.com)

Istoric zbor Wizzair W6 3175 OTP-BCN (FlightRadar24.com)

„Singura explicatie pentru întârziere a fost că fac tur-retur cu avioanele și din cauza altei curse a întârziat și aceasta. Am făcut și plângere oficială pe site, au trecut vreo trei ore și după trei ore am primit o apă plată și un sandviș, nu am primit niciun fel de explicații și nu e un sistem pus la punct să iei legătura cu ei, să știi ce să faci, ce s-a întâmplat. Sunt peste 100 de persoane și suntem ultimii rămași cu cursa asta”, a declarat pentru Digi24 Alex Ghica, pasager.

Citește și  Blue Air deschide noua bază operaţională pe Aeroportul Cluj-Napoca

Wizzair a răspuns în decursul acestei dimineți solicitării trimise de postul de televiziune aseară, iată și răspunsul oficial:
„Zborul W6 3175, de la București la Barcelona, a fost întârziat din cauza unei verificări tehnice neprevăzute a aeronavei, de pe parcursul zilei. Pasagerilor li s-au oferit alimente și apă, conform politicii WIZZ și a regulamentului UE. Wizz Air își cere scuze pasagerilor pentru acest inconvenient, însă siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor este prioritară”, au declarat reprezentanți ai companiei.

Ți-a plăcut acest articol? Arată-le și prietenilor tăi, sharing is caring!

Citește tot articolul

Click pentru a comenta

Vrei să zici ceva?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Publicitate

Suntem și pe Facebook

Noutăți de pe Instagram

Something is wrong.
Instagram token error.

Parcare Otopeni

Parcare Otopeni

Articole populare

Publicitate
Mergi sus