Singapore Airlines a închiriat zilele trecute un întreg restaurant din aeroportul din Frankfurt pentru a le oferi o masă caldă pasagerilor afectați de o întârziere de aproximativ trei ore.
Înainte de a ajunge la aeroport pasagerii zborului SQ25 Frankfurt – Singapore din 18 iulie au fost informați prin email și SMS despre întârziere iar la checkin aceștia au primit un document în care a fost clar menționată cauza care a dus la întârziere și drepturile pe care le au conform legii EC261/2004.
Pe lângă masa gratuită servită în restaurantul închiriat de Singapore Airlines special pentru pasageri, în momentul îmbarcării în Airbusul A380 care trebuia să-i ducă din Germania în Singapore aceștia au primit de la echipaj și o cutie cu ciocolată.
Din cauza întârzierii semnificative, mulți pasageri și-au pierdut zborul de conexiune din Singapore însă operatorul aerian i-a rerutat pe alte zboruri spre destinația lor finală. La sosirea în Singapore aceștia au fost așteptați de angajații SIA cu cărți de îmbarcare.
Sursă: luxury-lizard @ AFF
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.