Singapore Airlines a închiriat un restaurant în Frankfurt pentru pasagerii unui zbor întârziat

Foto: Mark Piacentini

Singapore Airlines a închiriat zilele trecute un întreg restaurant din aeroportul din Frankfurt pentru a le oferi o masă caldă pasagerilor afectați de o întârziere de aproximativ trei ore.

Înainte de a ajunge la aeroport pasagerii zborului SQ25 Frankfurt – Singapore din 18 iulie au fost informați prin email și SMS despre întârziere iar la checkin aceștia au primit un document în care a fost clar menționată cauza care a dus la întârziere și drepturile pe care le au conform legii EC261/2004.

Pe lângă masa gratuită servită în restaurantul închiriat de Singapore Airlines special pentru pasageri, în momentul îmbarcării în Airbusul A380 care trebuia să-i ducă din Germania în Singapore aceștia au primit de la echipaj și o cutie cu ciocolată.

Din cauza întârzierii semnificative, mulți pasageri și-au pierdut zborul de conexiune din Singapore însă operatorul aerian i-a rerutat pe alte zboruri spre destinația lor finală. La sosirea în Singapore aceștia au fost așteptați de angajații SIA cu cărți de îmbarcare.

Sursă: luxury-lizard @ AFF



⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încalcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.



Total
26
distribuiri
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole similare
Total
26
Share