Singapore Airlines a închiriat un restaurant în Frankfurt pentru pasagerii unui zbor întârziat

Singapore Airlines a închiriat zilele trecute un întreg restaurant din aeroportul din Frankfurt pentru a le oferi o masă caldă pasagerilor afectați de o întârziere de aproximativ trei ore.

Înainte de a ajunge la aeroport pasagerii zborului SQ25 Frankfurt – Singapore din 18 iulie au fost informați prin email și SMS despre întârziere iar la checkin aceștia au primit un document în care a fost clar menționată cauza care a dus la întârziere și drepturile pe care le au conform legii EC261/2004.

Advertisements

Pe lângă masa gratuită servită în restaurantul închiriat de Singapore Airlines special pentru pasageri, în momentul îmbarcării în Airbusul A380 care trebuia să-i ducă din Germania în Singapore aceștia au primit de la echipaj și o cutie cu ciocolată.

Citește și  Lista țărilor cu risc epidemiologic a fost actualizată (16 septembrie)

Din cauza întârzierii semnificative, mulți pasageri și-au pierdut zborul de conexiune din Singapore însă operatorul aerian i-a rerutat pe alte zboruri spre destinația lor finală. La sosirea în Singapore aceștia au fost așteptați de angajații SIA cu cărți de îmbarcare.

Sursă: luxury-lizard @ AFF

Advertisements
Total
26
distribuiri
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole similare
Total
26
Share