Un Boeing 737 Fly Egypt a fost evacuat pe pistă după aterizarea la Cluj Napoca

Un Boeing 737-700 al companiei Fly Egypt care zbura pe ruta Hurghada – Cluj Napoca a fost evacuat pe pistă la scurt timp după aterizare.

Conform conversației dintre controlorii de trafic aerian și piloții avionului, imediat după contactul cu pista controlorul de trafic aerian a observat flăcări în zona motoarelor avionului.

Advertisements

Ulterior acesta a alertat echipajele de urgență ale aeroportului care au interveni pentru stingerea incendiului la scurt timp după alertă.

După stingerea incendiului și verificarea avionului, pasagerii avionului au fost evacuați din avion pe scări mobile după ce echipajele de urgență au verificat Boeingul 737.

Din imaginile intrate în posesia BoardingPass, observăm că avionul a avut o problemă tehnică la trenul de aterizare principal, roțile din stânga și dreapta avionului au explodat cel mai probabil la impactul cu pista.

Avionul implicat în acest incident este deținut de compania Fly Egypt și zbura pe ruta Hurghada – Cluj Napoca; a aterizat în Cluj Napoca la ora locală 19:35. La bordul avionului se aflau 113 pasageri.

ISU Cluj informează: „Un avion cu incendiu la trenul de aterizare a aterizat pe pista Aeroportului internațional din Cluj-Napoca. Incendiul a fost lichidat de către SPSU. Au fost dislocate forțe și mijloace din ISU Cluj. Toți pasagerii se evacuează normal. Momentan nimeni nu are nevoie de îngrijiri medicale”.

Din cauza incidentului, singura pistă a aeroportului din Cluj Napoca este temporar închisă. Autoritățile estimează că pista va fi redeschisă la ora locală 22:30, după ce avionul este mutat de pe pistă pe o cale de rulare sau pe platforma de parcare.

Advertisements
Total
23
Shares
3 comentarii
  1. Domnul director Ciceo (pe care nu-l cunosc) avanseaza ipoteza unei viteze mari la aterizare., cu care, vazand pozele cu trenul de aterizare, nu pot fi de acord.Personal, am spart o roata la Mig-21 la viteza de aterizare de 270-290 km/h, viteza de aterizare cu mult superioara unui boeing 737 (e drept ca si masele avioanelor difera), dar roata sparta si janta rotii au continuat sa se roteasca, infranate, evident, dar fara sa ia foc. Intr-o singura situatie mi s-a intamplat sa ia foc cauciucurile la aterizare, la un Soim, atunci cand am aterizat cu rotile blocate (franate) din cauza unei defectiuni a instalatiei de franare. Atunci roata nu s-a mai rotit la contactul cu solul, stratul de cauciuc s-a ,,barbierit,, dupa cateva sute de metri de ,,alunecare,, cu rotile franate, apoi a inceput sa se barbiereasca janta de otel care la frecarea cu pista a generat scântei si o caldura suficienta ca sa aprinda cauciucul ramas pe janta care la randul lui probabil ca era incins.
    Cred ca ceva similar a fost si la Cluj, parerea mea!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole similare
Total
23
Share