airBaltic retrage flota de Boeinguri 737 în această toamnă

Operatorul leton airBaltic a anunțat miercuri că flota de Boeinguri 737 va fi retrasă din serviciul comercial în toamna acestui an, cu un an mai devreme decât era planificat.

Cele 8 Boeinguri 737 din flota companiei, 6 B737-300 și 2 B737-500, vor fi înlocuite de 8 Airbusuri A220-300. airBaltic a fost client de lansare pentru acest model.

Martin Gauss, directorul executiv al airBaltic: “Airbus A220-300 este aeronava viitorului nostru și, prin eliminarea treptată a avioanelor Boeing 737, vom avea cea mai tânără flotă de avioane în Europa. Introducerea modelului A220-300 a fost foarte reușită și a oferit eficiența suplimentară pe care o căută orice companie aeriană pe piața extrem de competitivă. Datorită performanței generale am luat decizia de a avea o singură flotă de până la 80 de Airbusuri A220-300 (50 bucăți comandate și 30 de opțiuni) până în 2022.

În acest moment letonii dețin 14 Airbusuri A220-300 și vor mai recepționa încă 8 până la finalul acestui an iar până în 2022 vor avea o flotă care va număra până la 80 de avioane A220-300 (50 bucăți comandă fermă plus alte 30 de bucăți ca opțiuni de achiziție).

Pe lângă cele 14 Airbusuri A220-300 și 8 Boeinguri 737, airBaltic mai deține încă 12 avioane Bombardier Q400Next Gen.

Din 31 martie airBaltic va opera zboruri pe ruta Munchen – București cu Airbus A220-300 pentru Lufthansa, de trei ori pe zi. Detalii despre acest parteneriat regăsiți în acest articol.

În urmă cu câteva luni am avut ocazia să zbor cu un Airbus A220-300 airBaltic pe ruta Riga – Barcelona, în business class. Dacă ești curios să citești despre această experiență click aici.

Abonează-te la BoardingPass Plus
Abonamentul BoardingPass Plus îți oferă acum acces la versiunea fără reclame a site-ului nostru și acces la articolele care conțin informații obținute în exclusivitate de BoardingPass.

Deții deja un abonament BoardingPass Plus?

⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.





Total
0
distribuiri
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articolul anterior

Avioanele 747 KLM vor fi retrase până în 2021; Air France renunță la A340 și 3 avioane A380

Articolul următor

CNAB oferă informații și noi schițe a proiectului de construcție a T2 la aeroportul Otopeni

Articole similare

Abonează-te la buletinul informativ Din aviație

Abonează-te gratuit la buletinul nostru informativ și îți trimitem în fiecare dimineață de vineri pe e-mail cele mai noi și importante știri din industria aviatică locală și globală.

Abonează-te la buletinul informativ Din aviație

Abonează-te gratuit la buletinul nostru informativ și îți trimitem în fiecare dimineață de vineri pe e-mail cele mai noi și importante știri din industria aviatică locală și globală.

Total
0
Share