Cel mai mare aeroport al țării, Aeroportul Internațional „Henri Coandă” din București se va extinde cu un nou terminal de pasageri și o zonă cargo. Acest proiect care va costa peste 1 miliard de euro a fost anunțat deja în urmă cu câteva luni. Noul terminal de pasageri ar urma să fie unul „modular”, va avea o suprafață totală 100000 metri pătrați, două module de 1500 pasageri/oră/flux și 25 porţi de îmbarcare.
HotNews a obținut de la Ministerul Transporturilor noi informații despre stadiul proiectului, simulări foto cu viitorul terminal, dar și detalii despre cum va fi legat noul T2 de București.
CNAB, compania care administrează cele două aeroporturi ale capitalei, susține că Terminalul 2 va fi legat de un drum expres de autostrada A3, dar va exista și o conexiune pe calea ferată către București.
Transferul pasagerilor între cele două terminale se va face cu ajutorul unor autobuze în regim shuttle, iar pentru metrou în planul actual este rezervată o zonă specială pentru o eventuală extindere a liniei care ar urma să lege actualul terminal de oraș.
Cu toate acestea, CFR și Metrorex au precizat pentru HotNews.ro că proiectele concrete pe care le au în aplicare în prezent nu ajung până la viitorul T2, ci se opresc doar la actualul terminal.
Mai multe informații obținute de HotNews pot fi citite aici.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.