Din cauza competiției tot mai acerbe venită din partea operatorilor low-cost care s-au extins semnificativ la Viena, Austrian Airlines riscă să revină pe pierderi după șase ani pe profit și anunță o reorganizare a businessului.
Ca parte a acestei inițiative, compania va reduce numărul locurilor de muncă bugetate cu 700-800, își va automatiza mai multe procese și va aduce modificări rețelei de destinații.
Rutele servite de pe aeroporturile din Austria spre Germania vor fi operate de Lufthansa iar în ceea ce privește rutele de la Viena Austrian Airlines va opera câteva dintre ele cu patru avioane închiriate de la Eurowings.
Ruta Viena – Miami, operată sezonal, nu va mai fi reluată în vara anului viitor din cauza pierderilor iar frecvența de operare a rutei Viena – Los Angeles va fi redusă de la un zbor zilnic la cinci pe săptămână. De asemenea, cea din urmă va fi operată doar în sezonul de vară.
Procesul de înlocuire a celor 18 avioane Bombardier Dash 8 Q400 este în plin proces iar primele Airbusuri A320 din cele 10 care vor înlocui aceste avioane au fost deja recepționate de compania austriacă.
Prin standardizarea flotei, Austrian va reuși să reducă costurile de operare dar în același timp își mărește și eficientizează capacitatea de transport pe rutele scurt-curier.
După finalizarea procesului de standardizare a flotei, în compania austriacă va opera doar Airbusuri din familia A320, Boeinguri 767, Boeinguri 777 și Embraere E195.
Austrian Airlines speră ca prin aceste măsuri să reducă anual costurile cu 90 de milioane de euro.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.
Chestiunea in cauza e dictată de compania care are pachetul majoritar de actiuni, in speta Lufthansa….in rest vrajeala….ce să spună si Austrian Airlines cand Lufthansa le taie aripile si le ia sloturile…..cum sa prezinti o macelarirea ca un succes…. Iar faza cu uniformizarea flotei a fost super….mai ales cu finalul in care enumerati inca 2 companii constructuoare de aeronave alaturi de Airbus….nu mai vorbim de tipuri de avion….vor optimiza cresterea profitului pana la eliminarea lor de pe piata de catre Lufthansa…hai succes….
DEJA au în flotă A320 și Embraer însă renunță la Bombardier Dash 8 Q400, așadar dispare un model iar asta se numeste simplificare, nu?