În acest moment avem la dispoziție foarte multe motoare de căutare, planificare și rezervare a următoarelor vacanțe, pot enumera rapid și fără să mă gândesc prea mult vola.ro, esky.ro, momondo.ro, skyscanner.ro și lista poate continua.
Până în momentul de față, singurul serviciu de acest gen care îl folosesc foarte des este Google Flights, nu o să vă povestesc în detaliu de ce, dar vă invit cu mare drag să îl testați!
Rata de adopție a acestui tip de siteuri a crescut foarte mult în ultima perioadă, așadar inovația este un punct care aduce un serviciu de acest gen deasupra concurenței, iar astăzi, la New York, Google a anunțat că aduce o serie de noutăți aduse serviciului Google Flights și de rezervare hoteluri, noutăți care au rol îmbunătățirea experienței de utilizare atât pe desktop cât și pe smartphoneuri și tablete.
“Mobilul a devenit noul normal,” a afirmat Jonathan Alferness, Vicepreședintele diviziei de Product Management pentru Shopping & Travel, Google, în cadrul unui eveniment media susținul în New York. “Ne așteptăm ca mobilul să joace un rol uriaș atât în shopping cât travel” a mai afirmat acesta.
Prima îmbunătățire se adresează așadar serviciului Google Flights. Înainte, utilizatorii au folosit acest serviciu pentru a căuta intinerarii și pentru a observa fluctuațiile de preț pentru biletele de avion pe anumite rute, dată și companii aeriene, însă erau forțați să revină pe site de fiecare dată pentru a verifica dacă există schimbări de preț. Această problemă a fost acum rezolvată, iar utilizatorii pot alege mai multe companii aeriene, date și rute, iar la final au posibilitatea de a crea o alertă pentru intinerarii care îi va ajuta să monitorizeze prețurile. În cazul în care prețurile scad, utilizatorii vor fi informați de acest lucru printr-un email.





Serviciul de căutare a disponibilității camerelor de hotel nu a fost lăsat de-o parte. Conform publicației Conde Nast Traveler, noul algoritm “urmărește care este prețul mediu pe camera unui hotel într-un oraș anume, iar pe urmă alege prețurile cele mai scăzute și le marchează cu eticheta ‘good deal’ pentru a le evidenția. Hotelurile care dețin aceste etichete în Google adună un număr dublu de rezervări față de cele fără această etichetă”.
Cantitatea de informație oferită despre hoteluri a crescut, de asemenea, în pagina de căutare. Întrucât înainte de această îmbunătățire, utilizatorii aveau disponibile informații de contact, hartă, website, recenzii și prețuri, acum ei vor avea posibilitatea de a primi oferte speciale pentru programele de loialitate la care aparțin și posibilitatea de a se înscrie într-unul dacă nu sunt membrii deja.
“Este oportunitatea noastră să ajutăm hotelurile să fie rezervate cât mai eficient,” Richard Holden, Vicepreședinte Travel în cadrul Google. “Noi oferim oportunitate oricărui partener care vrea să o aibă, dar credem că este o oportunitate uriașă să facem procesul de rezervare mai eficient în zona de mobile. Tranzacțiile nu se desfășoară la noi. Le pasăm mai departe pentru a face procesul de rezervare fără cusur pentru cei care dețin cardul salvat în contul lor Google.”


Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.