HiSky va zbura pe rute regulate de la finalul lunii martie 2023 cu Airbus A321neoLR din București spre trei destinații europene.
Compania aeriană românească a recepționat oficial la finalele lunii februarie 2023 primul dintre cele două Airbusuri A321neoLR comandate, detalii aici.
Avioanele, primele de acest tip înmatriculate în țara noastră, vor fi introduse treptat de HiSky în serviciul comercial de la finalul lunii martie 2023.
Conform informațiilor obținute, HiSky va zbura regulat cu Airbusuri A321neoLR din București către trei destinații din Europa.
Dacă nu apar modificări, primul zbor comercial regulat pe care compania îl va efectua cu acest model de avion va avea loc în 31 martie 2023 pe ruta București – Dublin.
Două dintre cele patru zboruri săptămânale dintre București și Dublin, cele din zilele de marți și vineri, vor fi operate cu noul model de avion.
Din data de 2 aprilie 2023, HiSky va zbura cu Airbus A321neoLR și între aeroportul din capitala României și aeroportul din Malaga (Spania).
Ambele zboruri săptămânale pe care compania le va opera pe această rută, în zilele de joi și duminică, vor fi efectuate cu A321neoLR.
Începând cu 6 aprilie 2023, zborurile din diminețile zilelor de joi de pe ruta București – Tel Aviv vor fi operate cu Airbus A321neoLR.
La data publicării acestui articol, rutele București – Cluj Napoca, București – Timișoara și București – Bruxelles figurează ca fiind operate în continuare cu Airbus A320.
De asemenea, cu Airbus A319 și A320 vor fi operate și celelalte zboruri HiSky spre și dinspre Baia Mare, Cluj Napoca, Iași, Chișinău și, probabil, o mare parte din zborurile charter contractate.
Pe lângă acestea, HiSky va opera cu Airbus A321neoLR și zboruri charter, posibil chiar și înainte de primul zbor comercial regulat programat pentru 31 martie pe ruta București – Dublin.
În ceea ce privește Airbusurile A321neoLR care vor intra în flota HiSky, acestea vor avea doar 201 scaune, configurate în două clase de călătorie.
Spre deosebire de aceasta, Airbusurile A321neo din flota TAP Air Portugal au 216 sau 221 de scaune, cele din flota Aegean Airlines și British Airways au 220 de scaune, Air New Zealand operează A321neoLR cu 214 scaune. Air Arabia și Lufthansa au instalat în A321neo 215 scaune.
Airbusurile A321neo cu cele mai multe scaune se regăsesc în flotele unor companii low-cost. easyJet are 235 de scaune în același tip de avion, iar Wizz Air și Pegasus Airlines au Airbusuri A321neo cu 239 de scaune.
Companiile aeriene care au instalate în A321neo și scaune dedicate pentru clasa business au, în total, în majoritatea cazurilor, sub 205 scaune în aceste avioane.
HiSky este prima companie aeriană din România a recepționat și va opera avioane din familia A320neo a producătorului european de avioane.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.
Buna ziua.Am o sugestie.De ce nu deschideti ruta internationala Baia Mare-Zaragoza(Sp) si retur.Wizair are 85…90/100 clientii din jud.Mm.Sj.Sm.Bn.Sv. cred ca ar fi o idee.Studiati si convingeti.va.Un salut.