Lufthansa, clientul de lansare pentru Airbus A320neo, a recepționat primul model în luna ianuarie 2016. Operatorul a stabilit pentru anul în curs recepționarea unui total de cinci aeronave din aceeași clasă.
Primul model recepționat a întâmpinat câteva probleme tehnice în compartimentul propulsoarelor, producătorul motoarelor Pratt & Whitney PW1100G lucrând deja la un update de soft pentru a rezolva problema până în aprilie 2016.
Practic, motoarele PW1100G trebuie să funcționeze la relanti timp de trei minute înainte ca aeronava să poată rula spre pista de decolare. Reprezentanții Lufthansa au anunțat că au anulat până acum patru zboruri comerciale care urmau să fie operate cu aeronava A320neo datorită acestei probleme.
Operatorul Lufthansa a comandat 116 aeronave A320neo și A321neo, 60 de avioane urmând a fi propulsate de motoare Pratt & Whitney PW1100G. Comparativ cu A320ceo (Current Engine Option), A320neo are un consum redus cu 15%, eficacitatea urmând să crească la 20% până în 2020.
Cu ocazia ceremoniei de predare a celui de-al doilea A320neo Lufthansa, CEO-ul Airbus a confirmat faptul că primul A321neo va fi livrat în 2016.
sursa: aeronews.ro
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.