Compania Națională Aeroporturi București (CNAB), companie care administrează cele două aeroporturi ale capitalei, a publicat luni pe pagina de Facebook câteva fotografii și video în care evidențiază mesajul „bun venit” tradus în mai multe limbi și afișat în zona „Plecări” a aeroportului Otopeni.
Ideea acestora e bună, a mai fost aplicată și pe alte aeroporturi din lume, însă există o problemă: acest mesaj a fost aplicat pe tavanul din zona porților de îmbarcare a aeroportului, de la intrarea din zona duty free până în zona porții 8, și nu la sosiri așa cum ar fi logic.
Pe lângă mesajul de bun venit, mai apare și „Romania, the house of Europe”, mesaj care nu prea are niciun sens.
Potrivit HotNews, CNAB precizează că „inițiativa nu aparține Companiei Aeroporturi București, ci a celor care gestionează zona comercială și că momentan mesajul este montat provizoriu.”
Rămâne de văzut câtă vreme va fi afișat acest mesaj în cel mai mare aeroport din România.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.