Compania americană General Electric care a câștigat în urmă cu câțiva ani contractul exclusiv pentru producerea motoarelor care vor propulsa noul model 777X produs de Boeing anunță că una din piesele motorului GE9X trebuie refăcută.
Această decizie a fost luată după ce în timpul testării noului motor o piesă staționară care este amplasată în fața compresorului a prezentat urme de uzură prematură.
Compania Boeing, care era pregătită să efectueze în iunie primul zbor al celui mai mare avion cu două motoare din lume, așteaptă acum ca nouă piesă a motorului GE9X să fie refăcută și testată.
„Există o componentă (staționară) în partea din față a compresorului care are urme de uzură prematură”, a declarat David Joyce, CEO al GE Aviation, la Paris Air Show.
GE se așteaptă ca primul zbor de 777X să aibă loc până la finalul acestui an. Din 2020 Boeing ar urma să livreze primele avioane 777X.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.