Exclusiv Terra Avia (Moldova) a recepționat încă un Boeing 747

Boeing 747-400 Terra Avia, fost Transaero / Foto: Andrei Efimkin

Compania aeriană Terra Avia din Republica Moldova a recepționat joi încă un Boeing 747-400.

Un Boeing 747-400 care a fost operat în trecut de defuncta Transaero (Rusia) a fost reactivat și livrat companiei moldovenești.

Avionul în cauză are număr de serie 28029, a operat primul zbor în mai 2001, iar propulsia sa este asigurată de patru motoare Pratt & Whitney PW4056.

Din 25 octombrie 2015, ziua în care Transaero a dat faliment, avionul a stat parcat până în 26 mai 2022 pe aeroportul Teruel din estul Spaniei.

Potrivit datelor obținute de BoardingPass, acest Boeing 747-400 ar fi acum înmatriculat ER-TRV și joi a fost mutat de pe aeroportul din Teruel pe cel din Zaragoza.

Tot în ziua de joi avionul a decolat din Zaragoza și a zburat la o altitudine maximă de 28.000 de picioare spre Sharjah (Emiratele Arabe).

În prezent acest Boeing 747-400 încă poartă schema de vopsire a companiei ruse, însă cel mai probabil va fi revopsit.

Anterior, avionul a fost operat de Transaero înainte de a da faliment în configurație dedicată transportului de pasageri, însă este neclar dacă Terra Avia îl va păstra în aceeași configurație sau îl va converti în variantă cargo.

Compania moldovenească Terra Avia mai are în flotă un Boeing 737-300 (ER-BCT) și un Boeing 747-400BDSF (ER-BAS). Un alt Boeing 747-400 (ER-BAE) deținut de Terra Avia este parcat în Jakarta (Indonezia) din toamna anului 2019.

De asemenea, din iulie 2017 până în iulie 2021 Terra Avia a mai operat un Boeing 747-400 în versiune dedicată transportului de pasageri. Cu acest avion a zburat pentru compania flynas din Arabia Saudită.

Pe lângă aceste avioane, proprietarul Terra Avia mai deține în România compania aeriană Romcargo Airlines care are în flotă două Boeinguri 747-400 în versiune cargo, detalii AICI.

Urmărește BoardingPass.ro și pe Google News



⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încalcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.



Total
1
distribuiri
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole similare
Total
1
Share